Yrke och båge?

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?

Blivande anläggare.

sitter på en Rs125, dock så är inte försäkringen på mig själv^^ det blir för dyrt:rolleyes: e ju bara student:näsblod

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?
Glöm inte spindeldiagramet angående penislängd kontra kubikantal.

Planering, projekt och tar fram en massa statistik som jag sedan försöker att hitta mönster i för att förbättra arbetsprocesser. ISO/kvalitetssamordnare.

Allt sammans har fina titlar på engelska...

27 år och kör en ny R1 -08, (trafik:skrämd)försäkrad i mitt namn. Betald å klar!

Last edited:
Ambassadör för NE SKOLA (Nationalencyklopedin)

Kör en Kawa ER-6:a

Datautbildare --- Kör Gammelgixxer 1100R -91, Piaggio Vespa -80 och Harley Street Bob -07

20 år

Tv-fotograf - KTM duke II

Konsult - Honda Hornet 600 -08 och Yamaha XJ550 -83

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...