Yrke och båge?

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?

Blivande anläggare.

sitter på en Rs125, dock så är inte försäkringen på mig själv^^ det blir för dyrt:rolleyes: e ju bara student:näsblod

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?
Glöm inte spindeldiagramet angående penislängd kontra kubikantal.

Planering, projekt och tar fram en massa statistik som jag sedan försöker att hitta mönster i för att förbättra arbetsprocesser. ISO/kvalitetssamordnare.

Allt sammans har fina titlar på engelska...

27 år och kör en ny R1 -08, (trafik:skrämd)försäkrad i mitt namn. Betald å klar!

Last edited:
Ambassadör för NE SKOLA (Nationalencyklopedin)

Kör en Kawa ER-6:a

Datautbildare --- Kör Gammelgixxer 1100R -91, Piaggio Vespa -80 och Harley Street Bob -07

20 år

Tv-fotograf - KTM duke II

Konsult - Honda Hornet 600 -08 och Yamaha XJ550 -83

Nyheter
Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

Back