Yrke och båge?

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?

Blivande anläggare.

sitter på en Rs125, dock så är inte försäkringen på mig själv^^ det blir för dyrt:rolleyes: e ju bara student:näsblod

Jag har skummat igenom ett antal sidor och hittar _inget_ mönster.... Verkar vara sjukt spritt. Vore häftigt att göra en hemsida där man kan fylla i hårfärg, ögonfärg, längd, yrkeskategori, vikt och massa annan meningslös fakta som sedan räknar ut hur snittpersonen ser ut för respektive hojgrupp. Nån IT-nörd som känner sig manad?

EDIT: För att förenkla valet av yrkeskategorier kanske man kan generalisera in alla i respektive fack-förening typ SIF/IF-Metall osv osv...?
Glöm inte spindeldiagramet angående penislängd kontra kubikantal.

Planering, projekt och tar fram en massa statistik som jag sedan försöker att hitta mönster i för att förbättra arbetsprocesser. ISO/kvalitetssamordnare.

Allt sammans har fina titlar på engelska...

27 år och kör en ny R1 -08, (trafik:skrämd)försäkrad i mitt namn. Betald å klar!

Last edited:
Ambassadör för NE SKOLA (Nationalencyklopedin)

Kör en Kawa ER-6:a

Datautbildare --- Kör Gammelgixxer 1100R -91, Piaggio Vespa -80 och Harley Street Bob -07

20 år

Tv-fotograf - KTM duke II

Konsult - Honda Hornet 600 -08 och Yamaha XJ550 -83

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back