Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube

Deputy Sloup är den coolaste katten på tuben:

Ingen behörighet för MC, rejäl överhastighet - kepsen åker av och han kliar sig i skallen när han hör allt dumt.

Rapp i tanken, snabb i repliken - ett rent nöje att följa Fridays with Frank.

Last edited:
Brist på benlängd inget problem för en riktig karl.

Muta gärna för att slippa det idiotiska ljudspåret som ligger på.

Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om det:sick:)
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.

Hunden har lika många ögon som killen på MC, ett ynka ben extra - men våldsamt mycket bättre trafikförståelse!

Let's be careful out there!

Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa

Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Jag tyckte att det var imponerande som fan, snubben har en massa olika videor där han bygger om olika motorer med vad som ser ut att vara en väldigt begränsad maskinpark. Jag menar, tror knappast att jag hade rett ut att balansera en vevaxel till en rad10-motor för hand... :näsblod

Jag är absolut ett stort fan av Milliard, hans hantverk är ren konst. Men det är ju lite synd, som du säger, att kapa sönder sällsynta motorer (även om jag har för mig att han nyttjar skrotade delar där det är möjligt) så då är det väl bättre att bygga dylika grejer av billiga kinamotorer? :va Dessutom lät den fan rätt fränt :banana :yoparty

Nu råkade jag hamna på än det ena, och än det andra på Youtube.
Så, det här är nog inte det bästa jag sett, men lite fascinerande kan jag väl tycka.
Vi är tydligen alla olika, väldigt olika :va

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back