El Presidente
2 Stripes Mc
Så här kan det gå när man är uppvuxen på kosken i nappflaskan

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Varför är han framför dig hela tiden???Framför mig Yamaha R6 Champion Thailand 2023, och vi kör på Kaeng Krachan Circuit utanför Hua Hin.
Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om detFramför mig Yamaha R6 Champion Thailand 2023, och vi kör på Kaeng Krachan Circuit utanför Hua Hin.
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.Är du inte där för att jobba eller har din firma lagt ner verksamheten? (avis så det bara skriker om det)
Jobbar 12 - 15 timmar per dag, och avkoppling sker på helgerna och då på bana.
Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Jag tyckte att det var imponerande som fan, snubben har en massa olika videor där han bygger om olika motorer med vad som ser ut att vara en väldigt begränsad maskinpark. Jag menar, tror knappast att jag hade rett ut att balansera en vevaxel till en rad10-motor för hand...Snacka om förspilld mankraft - lika meningslös som den 48cylindriga Kawasakin. Millyards ombyggnader är för det mesta OK, frånsett det sorgliga att bygga V12-or av CBX o Kawasaki 1300. Det han (Millyard) gör nu är mycket intressant att följa
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |