Youtube-fest - posta det bästa ifrån Youtube (Mc-relaterat)

Nice att han höll sig kvar på däcken ändå! och skönt att han inte upptäckte tabben i slutet på start/mål-rakan :crash :näsblod

Hmm, bästa från youtube ? :va Nja vet inte så bra var de inte, enda som var bra med de var väl årets första runda men den kunde varit mindre än en minut med tanke på att de inte hände så mycket mer i klippet. :huvet

Nice try men mjää, förstår att du tycker de är underbart.

Nå säg åt mig var tråden för "normala" klipp finns då? Hittade iaf inget så. :)

Och det är enda vägen som är bar så man kan ju inte busköra så mycke..

Fy fan! Det slutade defenitivt inte bra i många av dom krascherna. Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga. Självmord är väl en tänkbar faktor också
Andra är ju bara korkade, oavsett 2 eller 4 hjul.

12:27 va lite småkul. han ägde nog inte hojen :)

Last edited:
Fy fan! Det slutade defenitivt inte bra i många av dom krascherna. Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga. Självmord är väl en tänkbar faktor också
Andra är ju bara korkade, oavsett 2 eller 4 hjul.

12:27 va lite småkul. han ägde nog inte hojen :)
Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?

Det var helt nytt för mig, jag som trodde hastigheten spelade roll :glömdet

Du menar att främsta skälen till krascher i den filmen är missbruk, självmord och bristande intelligens?

Det var helt nytt för mig, jag som trodde hastigheten spelade roll :glömdet

"Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga" -Skrev jag.
Hur får du det till att jag hävdar att det är främsta skälet till alla krascher?
Sen kan man väl iofs härleda den höga hastigheten till bristande intelligens i vissa fall.
Men det gick långsamt i många krascher också. Bristande uppsikt/planering är väl en vanlig orsak i de fallen

"Men en hel del måste ju va påtända eller nåt dom kör med full fart rätt in i bilar utan tillstymmelse till att försöka bromsa eller svänga" -Skrev jag.
Hur får du det till att jag hävdar att det är främsta skälet till alla krascher?
Sen kan man väl iofs härleda den höga hastigheten till bristande intelligens i vissa fall.
Men det gick långsamt i många krascher också. Bristande uppsikt/planering är väl en vanlig orsak i de fallen
Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända.
Det jag menar på är hastigheten i många fall är orsak till olyckan, skälen du listar är förklaringar till olyckorna men går inte att härleda eller bevisa på något sett utan mer fakta.

Självmord kan vara epilepsi, missbruk kan vara överdosering osv. det går bara att spekulera i.
Hoppas du förstår vad jag menar och ja det är bara detaljer jag rotar i.

Jag gör ett till försök, vilka är skälen du hänvisar olyckorna till? Självmord,dumhet och att dom är påtända.
Det jag menar på är hastigheten i många fall är orsak till olyckan, skälen du listar är förklaringar till olyckorna men går inte att härleda eller bevisa på något sett utan mer fakta.

Självmord kan vara epilepsi, missbruk kan vara överdosering osv. det går bara att spekulera i.
Hoppas du förstår vad jag menar och ja det är bara detaljer jag rotar i.

Det jag skrev var helt enkelt mina egna tankar om videon och absolut inte någon fakta. Detta är en onödig diskussion så låt oss avsluta den. :crash

Man bör nog inte ha alltför utsvängda byxor om man ska köra den skönheten.

Osäker på om denna finns i tråden. Hur som haver är det nog den bästa hojfilmen på tuben! De här grabbarna visar att man inte behöver en S1000RR för att ha skoj :)

http://youtu.be/ngz12ZwQxoc

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...