YO MAMA tråden

oGGe skrev:
Du får nog ta en funderare nu... :kocko
Verkar ju inte ha för mycke innan för ditt pannben men de e väl knappast nått nytt...så sett du dej på IV med resten av packen så kanske du lär dej prata i alla fall...

Prata kan jag, hoppas du inte syftar på mitt aning tveksama "ariska" baakgrund för att då jävlar. Något innanför pannbenet måste jag ha eftersom jag driver ett företag och faktiskt tjänar pengar på det och du ...... jaaaa du är ju arbetslös och bor hemma hos pappa!!!! Undrar bara hur du har rår med en gixer 750, måste vara någons bitch! :arsele

T509 skrev:
Undrar bara hur du har rår med en gixer 750, måste vara någons bitch! :arsele
Fuck yeaaahh!!!

He´s gonna be my bitch tomorrow!!

oGGe, ge dig inte på pågarna med pondus! Maffan, T509, ska vi ta o sätta oss på plankan så vi får tyst på skrället?

Gäääsp undrar om det finns något på den andra kanalen, klick ahhh kolla en dokumentär om korgflätning, det verkar vara spänande....

Maverick_ou812 skrev:
...ska vi ta o sätta oss på plankan så vi får tyst på skrället?

Tycker att vi lägger plankan över en tunna och använder honom som gungbräda!!!

...och du "GSXF1100F" ta din rullator och gå ut med chiuauan du verkar behöva frisk luft!!

Last edited:
T509 skrev:
Prata kan jag, hoppas du inte syftar på mitt aning tveksama "ariska" baakgrund för att då jävlar. Något innanför pannbenet måste jag ha eftersom jag driver ett företag och faktiskt tjänar pengar på det och du ...... jaaaa du är ju arbetslös och bor hemma hos pappa!!!! Undrar bara hur du har rår med en gixer 750, måste vara någons bitch! :arsele

Nä för fan de hör inte hit med din "ariska" bakgrund...menar bara att du e seg...får tänka så länge...å ändå har du otur varje gång...

Hojen har ja tjänat ihopa till sj så de kan du inte säga ett dugg om så de e så...och va de gäller att ja bor hemma så beror de på att ja bara e 19 bast...känns inte så meningsfullt att lämna boet än...onödiga utgifter och sen ska man väl in i lumpen nästa år så... :kocko

Hyr du ut dej sj som livbåt eller va e din affärside... :arsele

T509 skrev:
Tycker att vi lägger plankan över en tunna och använder honom som gungbräda!!!

...och du "GSX1100F" ta din rullator och gå ut med chiuauan du verkar behöva frisk luft!!

Jaha vi skulle använda dej som tunna då eller??? :D

Maverick_ou812 skrev:
Fuck yeaaahh!!!

He´s gonna be my bitch tomorrow!!

oGGe, ge dig inte på pågarna med pondus! Maffan, T509, ska vi ta o sätta oss på plankan så vi får tyst på skrället?

Underbart så ja kan köpa litta nya grejor till hojen... :fyllisar

Ja pondus ligger dem verkligen inne med...lite mycke till och med eller???

T509 skrev:
...och du "GSXF1100F" ta din rullator och gå ut med chiuauan du verkar behöva frisk luft!!
:skrattaåt

Varje handling har en konsekvens. Kan inte bärga mej. :corn

oGGe skrev:
ja bara e 19 bast...
A-behörighet light? E det inte 15kw 125a som gäller då?
CB125T med gixxerkåpor. Impar säkert på någon i en byahåla långt ifrån de flesta.

Last edited:
majtii skrev:
CB125T med gixxerkåpor. Impar säkert på någon i en byahåla långt ifrån de flesta.

ojoj vi får in nytt folk som vågar utmana... :rolleyes:

Nä de e faktigst 25kw som gäller men din hjälm sitter väl litta trångt... :arsele

GSXR1100R skrev:
Gäääsp undrar om det finns något på den andra kanalen, klick ahhh kolla en dokumentär om korgflätning, det verkar vara spänande....

Spelade du in den? Jag missade tyvärr den. Kollade på UR istället...

oGGe skrev:
din hjälm sitter litta trångt... :arsele

Ge fan i min hjälm, tjockskalle.
ass.gif

majtii skrev:

Håller med, det luktar lite kiss varenda gång han puttrar förbi!!!

T509 skrev:
Du är tjock och långsam, den enda gången som det går snabbt är när länsman norpar ditt körkort, nu byter jag kanal igen, klick ahhh Tjeckisk dockteater, betydligt mer intressant än denna tråd.

GSXR1100R skrev:
Du är tjock och långsam, den enda gången som det går snabbt är när länsman norpar ditt körkort, nu byter jag kanal igen, klick ahhh Tjeckisk dockteater, betydligt mer intressant än denna tråd.

Ja är man gammal som du så börjar minnet svika, hade för mig att du blev också av med kortet ett tag sen, polisen tog den sissta i gruppen för att han körde för sakta!!!

Inte konstigt att din GSX1100F har gått men än 12 000 mil, den är ju nästan lika gammal som du, svårstartad är den också och när den väl är igång så går den inte på alla cyllindrar (exakt som du). Ta inkontinensblöjan och putsa vidare på din Morgan!!!

T509 skrev:
Ja är man gammal som du så börjar minnet svika, hade för mig att du blev också av med kortet ett tag sen, polisen tog den sissta i gruppen för att han körde för sakta!!!

Inte konstigt att din GSX1100F har gått men än 12 000 mil, den är ju nästan lika gammal som du, svårstartad är den också och när den väl är igång så går den inte på alla cyllindrar (exakt som du). Ta inkontinensblöjan och putsa vidare på din Morgan!!!
Nu tog dockprogrammet slut klick, ähh här är det bara skit som vanligt, byter kanal igen, klick ahhh kolla va spännande, Urgisk drama om igelkottar på vift, det måste jag titta på.

GSXR1100R skrev:
Nu tog dockprogrammet slut klick, ähh här är det bara skit som vanligt, byter kanal igen, klick ahhh kolla va spännande, Urgisk drama om igelkottar på vift, det måste jag titta på.

hahaha du kan inte hålla dej borta ändå :lol

CorbenDallas skrev:
Spelade du in den? Jag missade tyvärr den. Kollade på UR istället...
Ha ha ha ha... enda anledningen att du tittar på UR är för att dom dragit in ditt abonnemang på porrkanalerna på grund av vårdslöst utnyttjande. Eller var det osportsligt utseende..? Minns inte...

Nappe skrev:
uj uj mycke personliga på håpp här :tomten
WORD ...mycket... o påhåpp... med "å"... eller på hoppet, som efter hoppet :fatta!
...tebax te de tjeckiska mammorna på Canal +... gillade inte igelkottarna, eller korgflätningen :död

/Starkaste Pappan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...