YO MAMA tråden

Maffan skrev:
spelet? Detta är inte nintendo din legogubbe :7peta

VurparOgge suttar nog tudde nu,, försent för bäbisen att vara uppe.. eller så leker han med flickvännen (Lena Handén)..

var tog du vägen? va det svårt att läsa på skärmen med alla tårarna i ögonen nu när tösen ringde o sa att hon tyckte att ni bara skulle va kompisar

oGGe skrev:
Hehe nä de e nog mest dina fantasier gubbe lilla... :)

Snarare du som får göra de eftersom du är så kräsen när de gäller brudar... :tungan
Näver!!

Har du skvätt klart nu ditt glin, eller va det ditt onda knä som spöka?

oGGe skrev:
Hehe nä de e nog mest dina fantasier gubbe lilla... :)

Snarare du som får göra de eftersom du är så kräsen när de gäller brudar... :tungan

vi kom ju fram till att han igentligen inte e så kräsen.. det e bara som han säger för att han inte får komma till

Zxr_Green skrev:
var tog du vägen? va det svårt att läsa på skärmen med alla tårarna i ögonen nu när tösen ringde o sa att hon tyckte att ni bara skulle va kompisar
Bättre med vänner än V.D.

Zxr_Green skrev:
vi kom ju fram till att han igentligen inte e så kräsen.. det e bara som han säger för att han inte får komma till

Hehe de stämmer ju... :tungan

Nä vafan man får väl gå och nanna nu så man orkar upp i morron och köra hoj som inte Maffan kan göra för han har ingen... :7peta

Zxr_Green skrev:
Vad jag kan minnas så tittade du ganska mycket på damen jag hade med mig.
Men å andra sidan så hande du en soptunna med dig,, oj,, det kanske var din bil... så jag fattar varför du inte sa något..

Ogge försökte stöta, men eftersom han e ett barn så funkade inte, "Tjena, jag har eget rum" och "du kan få åka på min minimoto" bara för han inte får köra annat lagligt..

Zxr_Green skrev:
Köns sjukdom.. Jag vet att du förnekar men alla vet...

Maffan skrev:
Vad jag kan minnas så tittade du ganska mycket på damen jag hade med mig.
Men å andra sidan så hande du en soptunna med dig,, oj,, det kanske var din bil... så jag fattar varför du inte sa något..

Ogge försökte stöta, men eftersom han e ett barn så funkade inte, "Tjena, jag har eget rum" och "du kan få åka på min minimoto" bara för han inte får köra annat lagligt..

Vem fan e de som e över 30 bast och bor hemma hos mamma??? :FU

oGGe skrev:
Vem fan e de som e över 30 bast och bor hemma hos mamma??? :FU
Eftersom jag inte har en hoj för tillfället för ett glin lånade den så måste jag bo i stan,, men du e välkommen till 3längdersgården i Kivik när du vill...

Maffan skrev:
Eftersom jag inte har en hoj för tillfället för ett glin lånade den så måste jag bo i stan,, men du e välkommen till 3längdersgården i Kivik när du vill...

Som din syrra och hennes man äger...och du har övervåningen för dej själv när du e där... :7peta :D

oGGe skrev:
Som din syrra och hennes man äger...och du har övervåningen för dej själv när du e där... :7peta :D
Smart man betalar ingen hyra,, men jag kan ialla fall erbjuda tjänster som snickra och mecka,, men då måste man kunna ta av ett drev utan hjälp..

Ska nån skrota ett fordon kan du ju hjälpa. men det är nog så långt det sträcker sig..

Maffan skrev:
Smart man betalar ingen hyra,, men jag kan ialla fall erbjuda tjänster som snickra och mecka,, men då måste man kunna ta av ett drev utan hjälp..

Ska nån skrota ett fordon kan du ju hjälpa. men det är nog så långt det sträcker sig..

Ta av ett drev kan ju inte du änns...alla kan väl de med rätt verktyg...men de fanns de ju inte direkt hos dej idag.... :fatta!

oGGe skrev:
Ta av ett drev kan ju inte du änns...alla kan väl de med rätt verktyg...men de fanns de ju inte direkt hos dej idag.... :fatta!
Så bäbisen fick ta hjälp av mäster Maffan och få GRATIS meck hos en riktigt verkstad.. Va pappsen inte hemma o hålla handen idag?

PS: Den nya filmen kommer upp snart,, du såg den hos mig va?

RR har fått sin egen Moppefucko avdelning :rofl
Flicksnack, Bo hemma hos mamma, Ha eget rum, Jag är bäst....

/Min pappa är starkast

Robz skrev:
RR har fått sin egen Moppefucko avdelning :rofl
Flicksnack, Bo hemma hos mamma, Ha eget rum, Jag är bäst....

/Min pappa är starkast

Alltid skönt att få saker ur sej...va som en ny människa idag... :D
Du borde kanske prova...bara att gå på Maffan till Max...han ger sej alldrig... :kocko

oGGe skrev:
O va fan vill du din moralkärring...kan du inte läsa eller? :kocko

De står att man inte måste svara i denna tråd om mna inte vill!!! :fatta!

Moralkärring???? Jag???? Jag svarar hur mycket jag vill i vilka trådar jag vill och du din snorunge har inget att säga om det!!!

Du har det o andra sidan inte lätt, kromosomfel, 2.50 lång och väger 55. Inte konstigt du kan wheela din kropp saknar vindmotstånd (och mycket annat därtill)!!!

T509 skrev:
Moralkärring???? Jag???? Jag svarar hur mycket jag vill i vilka trådar jag vill och du din snorunge har inget att säga om det!!!

Du har det o andra sidan inte lätt, kromosomfel, 2.50 lång och väger 55. Inte konstigt du kan wheela din kropp saknar vindmotstånd (och mycket annat därtill)!!!

Ja du kan ju inte direkt säga att du saknar vindmotstånd... :D
Din hoj borde ju slå över av sej själv...

Sen e ja bara 1.90 och väger 83... :7peta

oGGe skrev:
Ja du kan ju inte direkt säga att du saknar vindmotstånd... :D
Din hoj borde ju slå över av sej själv...

Sen e ja bara 1.90 och väger 83... :7peta

Jag står ju stadigt på marken!!! Du o andra sidan blåser omkull för det minsta lilla det har man ju sett på din körning!!! Borde det inte vara minimivikt för att köra något större än scooter...

T509 skrev:
Jag står ju stadigt på marken!!! Du o andra sidan blåser omkull för det minsta lilla det har man ju sett på din körning!!! Borde det inte vara minimivikt för att köra något större än scooter...

Du får nog ta en funderare nu... :kocko
Verkar ju inte ha för mycke innan för ditt pannben men de e väl knappast nått nytt...så sett du dej på IV med resten av packen så kanske du lär dej prata i alla fall...

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park