YO MAMA tråden

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Syfte med tråden:
Ge folk en ventil så man får bort spydiga kommentarer från seriösa trådar.

Nu under vintertristessen verkar det finnas mer behov av att hävda sig på ett eller annat vis.
Denna tråden är till för dom som gillar skryta om hur bra dom är, trissa andra som skryter och ha allmänt skoj.
Svarthumortråd, trissatråden, Ironitråden eller dissa tråden, Kalla det vad du vill men ALLT som skrivs är på skoj!
Gillar du inte det så läs inte det..

Regler:

1: Inga påhopp på folk som inte skriver här.
2: PG13 språk.
3: Inga rasistiska påhopp.
4: Mena INGET du skriver.
5: Allt e på skoj.
6: Gällande regler för övriga trådar
7: Maffan ska dyrkas :Bugar

Last edited:
Maffan skrev:
Jag kör inte över min förmåga ialla fall.. och jag vet hur man bromsar på andras hojar... :7peta

Jo men då ska vi prova och köra ut en bil mitt framför dej när du inte e berädd i 60-70 eller va säger du?? göra de med nya hojen nu för de e ju bara skrot ändå... :kocko

Maffan skrev:
verkar det finnas mer behov av att hävda sig på ett eller annat vis.
Denna tråden är till för dom som gillar skryta om hur bra dom är

måste du skapa en tråd för att du ska göra det? du gör ju det i alla andra trådar ändå?

oGGe skrev:
Jo men då ska vi prova och köra ut en bil mitt framför dej när du inte e berädd i 60-70 eller va säger du?? göra de med nya hojen nu för de e ju bara skrot ändå... :kocko
Den e Race Röd och inte blomsterfluge färgad som ditt tattarbygge till hoj :tungan

oGGe skrev:

jag ställer frivilligt upp med min bil :rofl

Zxr_Green skrev:
måste du skapa en tråd för att du ska göra det? du gör ju det i alla andra trådar ändå?
Nämen, vad var det jag sa.... moppefucko kunde inte hålla sig.. Förutsägbar som en powerwheelie från densamme :banana

Maffan skrev:
Den e Race Röd och inte blomsterfluge färgad som ditt tattarbygge till hoj :tungan

Nä den e ju fan inte "Race Röd" den e vinröd lite bögigt över den... :va

Min e en geting vett du så ja kan sticka när ja vill...och polisen inte vill... :rolleyes:

oGGe skrev:
Nä den e ju fan inte "Race Röd" den e vinröd lite bögigt över den... :va

Min e en geting vett du så ja kan sticka när ja vill...och polisen inte vill... :rolleyes:

Stick du med din hoj, första rondellen tar du i 50 och slänger ut den i ett hönsnät.. som vanligt :7peta

Maffan skrev:
Det beror på hur kort föraren är :yoparty

Ja där har du inte så mycket att komma med eller... :arsele

Tycker du ska lugna dej tills du lärt dej att lyfta framhjulet av misstag...för inte fan kommer de av att du träna för de har vi märkt på några hojar nu... :tungan

Zxr_Green skrev:
men e det inte ganska pinsammt att bli ifrån åkt av ett moppefucko? :pannkyss

Nä han e van för han blir ifrån åkt av allt och alla... :7peta

Zxr_Green skrev:
men e det inte ganska pinsammt att bli ifrån åkt av ett moppefucko? :pannkyss
Kommer aldrig hända,, du bländas av min upplysta gestalt och försvinner i speglarna.. Jag mullrar på 6000RPM i 250blås och du skriker som den stuckna gris du är i 40 på 30 000RPM..

:rofl :rofl

oGGe skrev:
Ja där har du inte så mycket att komma med eller... :arsele

Tycker du ska lugna dej tills du lärt dej att lyfta framhjulet av misstag...för inte fan kommer de av att du träna för de har vi märkt på några hojar nu... :tungan

då ska man inte snacka om hans stoppies.... gaffelbena trycks ihop.. bakdämparen stäcks ut.. o maffan har gjort en stoppie utan att bakhjulet har lämnat marken :tummenupp

oGGe skrev:

Bara för att jag lånar ut min NYA fina hoj, och som tack kommer du med dina såriga knän och ett framhjul,, "Buhuu, dumma bilen" :rullandeu

Zxr_Green skrev:
då ska man inte snacka om hans stoppies.... gaffelbena trycks ihop.. bakdämparen stäcks ut.. o maffan har gjort en stoppie utan att bakhjulet har lämnat marken :tummenupp

:rofl
Japp de stämmer men han e en jävle på att lära ut... :rolleyes: :arsele

Zxr_Green skrev:

10 poäng till Green :tummenupp
Toppen kommentar :tummenupp

Zxr_Green skrev:
du sa det själv där.... DU försvinner i speglen... inte jag :lol
Det märks att du kränger däck för din lön, för läsa kan du inte.. :3freak
Du bländas, därför är det dig vi talar om och då är det underförstått att det är du som återfinnes i speglarna.. Att jag sedan är trött fär att Ogge inte kan ta loss ett drev på egen hand gör att jag skriver lite fel hör inte hit,, du borde förstått ändå

oGGe skrev:
:rofl
Japp de stämmer men han e en jävle på att lära ut... :rolleyes: :arsele
Ska vi leka grekland nu eller? Tror du jag gillar dig mer för att du fjäskar in dig hos mästaren?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park