Yes, nu har jag fixat garage

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
Nu har jag äntligen tagit tag i saken och ordnat garageplats, 375 kr/mån för MC-plats i garaget i bostadsrättsföreningen där jag bor. Garaget är som Fort Knox så det är inte massa pundarspring där nere. Ordentliga tvättplatser ingår.

Vad säger ni andra som har garage i Stockholm, det var väl ett rätt hyffsat pris för att vara i innerstan (södermalm)? Vad pröjsar ni för era garageplatser?

sgtpepper skrev:
Nu har jag äntligen tagit tag i saken och ordnat garageplats, 375 kr/mån för MC-plats i garaget i bostadsrättsföreningen där jag bor. Garaget är som Fort Knox så det är inte massa pundarspring där nere. Ordentliga tvättplatser ingår.

Vad säger ni andra som har garage i Stockholm, det var väl ett rätt hyffsat pris för att vara i innerstan (södermalm)? Vad pröjsar ni för era garageplatser?

Låter vanvettigt billigt.. Jag kände en snubbe som hade garagehyra motsvarande en lite lägenhet i förorten.. =)

/Z

100 kr i månaden pröjsar jag.
Fast då har jag ca 5 mins gångväg dit.
Kall garage dock.

Jonne_boy skrev:
Skönt att bo hemma!
Ja, tänk på de stackars uteliggarna.

500:- betalar jag. Då har jag egen dörr, värme, el, varmvatten.
Fick det vid årsskiftet efter mer än 5 års köande i borstadsrättsföreningen.

Buster skrev:
500:- betalar jag. Då har jag egen dörr, värme, el, varmvatten.
Fick det vid årsskiftet efter mer än 5 års köande i borstadsrättsföreningen.
Sicken lyx. Varför inte inreda och flytta in? ;)

100kr på Södermalm i mitt hus, varmgarage. Men det ska höjas till 300kr

Vet en kille i halmstad som fick en lägenhet i halmstad på nedersta våningen. Perfekt för honom o hans CBR, bara å rulla in i köket med den på kvällen :cool:

Fan, jag vill också ha garage ju! Letar för fullt i Gbg men det verkar hopplöst. Inte blir det lättare när man inte känner nån i Gbg heller, har man inga kontakter så är det X-tra svårt...

Ingen som har garage/garageplats i Västra Frölunda som du vill hyra ut?

hej macke:

mr cap på www.wcx.nu hade ett garage plats till övers för nåra veckor sen, gå in o kolla.. kallgarage

sgtpepper skrev:

Hum, har garage för 2 bilar, dock ingen hoj :o byte??

morecore skrev:
Vet en kille i halmstad som fick en lägenhet i halmstad på nedersta våningen. Perfekt för honom o hans CBR, bara å rulla in i köket med den på kvällen :cool:

Var det oss du såg när vi hade båda hojarna inne i lägenheten?

sgtpepper skrev:

Finns det mer hojplatser?? ska ju flytta till södermalm imorgon!! :)

sgtpepper skrev:

Jag betalar 125 kr för vanlig motorvärmarplats ute på landet så det där var verkligen inget att orda om... :)

Hehehe.... Vi betalar 160kr/mån för ett garage på 400kvm i centrala Malmö. Då ingår el, värme (20 grader vintertid), vatten, lackbox o lite annat smått o gott!!!! :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti