Yes, nu har jag fixat garage

Jag har ett varmgarage som jag har vilen i nu..men jag har nog kvar det när jag köper hojen oxå..då finns det ju överflöd me plats..men jag betalar 500 spänn för ett varmgarage med 2 elutag som inte går att använda till svetsning..då blir hela huset svart =)...det är ca 15 meter från min dörr..jag tycker det e skit bra..har smällt upp massa lysrör oxå så det ljust som fan..

fredrik_wt skrev:
bara flytta ner sängen så har du boende med. :hihi
Känns onödigt med tanke på att jag har en lägenhet fem våningar ovanför garaget, det är mysigare att bo där :)

Hurtig skrev:
Finns det mer hojplatser?? ska ju flytta till södermalm imorgon!! :)
Av 6-7 MC-platser så var det bara en som redan var tagen, jag antar att folket i mitt hus inte är bikers :(. Tyvärr så hyr dom bara ut till en om man är bostadsrättsinnehavare i föreningen.

Freppa skrev:
800 spänn kostar min plats. 1350 kostar det för bilen. Suck.....
Då är det alltså fastslaget, Södermalm rockar Kungsholmen (vilket jag iofs redan visste :p). Bilplatserna kostar 750 kr i vårt garage, nästan gratis i jämförelse med din hyra ;)

YamahaJojje skrev:
Jag har 1500m2 kallgarage att ställa prylar på och 100m2 varmgarage :D bara 50m från huset
Det är jag ärligt avundsjuk på, jag är en skrotsamlare av rang och skulle gärna ha 1500m2 att ställa allt jag samlar på mig på :). Hyr du ett gammalt lager eller har du bara århundradets största garage?

sgtpepper skrev:
Det är jag ärligt avundsjuk på, jag är en skrotsamlare av rang och skulle gärna ha 1500m2 att ställa allt jag samlar på mig på :). Hyr du ett gammalt lager eller har du bara århundradets största garage?
Bor på en stor bondgård :D Maskinhall e väll rätt ord

När jag bodde i Viptorp (I Eskilstuna) så betalade jag 256/månaden för en holk i en garagelänga.. Det var ingen kö så när grannen flyttade så tog jag hans holk oxå.
Så en etta på 29 kvadrat med kokvrå och dubbelgarage gick totalt på 2100/mån... Klart överkomligt.. :tummenupp

är det någon som känner till något bra garage på Södermalm behöver en plats till sommaren, gärna nära hornstull!

(förlåt om jag spammar i tråden)

:hej

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP