FarstaStrandMannen
Back on track
Till alla som körde förbi, tänkte att nån kommer garanternat fråga 
Var ganska ordentlig vurpa men helt sjukt nog pajjade knappt nånting,
dessutom bara prylar som jag endå tänkt att byta
Lucky me
Själv har jag bara lite ont i handen. Det som sved mest var att min 1 vecka gamla Xlite 801 är helt sönderskrapad.
Var ganska ordentlig vurpa men helt sjukt nog pajjade knappt nånting,
dessutom bara prylar som jag endå tänkt att byta
Själv har jag bara lite ont i handen. Det som sved mest var att min 1 vecka gamla Xlite 801 är helt sönderskrapad.
Last edited:
Tur i oturen! Get drunk tonight, and get laid!
?