yay framhjulssläpp!!

• Thread starter Thread starter Snowman89
  • Start date Start date

Snowman89

Guest
lyckades med ett skapligt streck idag när jag var ute och försökte göra lite stoppies :näsblod
tror det är dags att fixa annat framdäck :mad: :mad:
edit: bilden kanske inte va så bra, kan väl säga att det är ca 1,5m långt...

Bifogat

• test.JPG
    test.JPG
    74.5 KB · Visningar: 70
Detdär händer ju typ varannan gång :rolleyes:
Brukar bli så när däcket är kallt osv... Därför man ska köra spikrakt när man ska göra stoppies, då är det inte hela världen om man låser däcket lite...

NSR_Martin skrev:
2215595 Detdär händer ju typ varannan gång :rolleyes:
Brukar bli så när däcket är kallt osv... Därför man ska köra spikrakt när man ska göra stoppies, då är det inte hela världen om man låser däcket lite...
jo men där hade jag vart ute och åkt typ 20min + att det där var vid en helt vanlig inbromsning
edit: okej kanske inte vanlig inbromsning men nästan...

Last edited:
asså hur fan gör ni?? :va jag bromsar som fan tills ja känner att ja har gräpp å då drar ja på ännu mer me bromsen så ja går upp... börjar ifån 90 går upp i typ 70 eller nått å glider sen hele vägen till 0 :):D

det är så ja gör iallfall...

Mr EmCom skrev:
2215798 asså hur fan gör ni?? :va jag bromsar som fan tills ja känner att ja har gräpp å då drar ja på ännu mer me bromsen så ja går upp... börjar ifån 90 går upp i typ 70 eller nått å glider sen hele vägen till 0 :):D

det är så ja gör iallfall...

Man gungar ihop fjädringen och sen när den håller på att gå upp bromsar man. Om man gör såhär får man upp den i alla farter utan att man förlorar särskilt mycket fart.

/stoppiemastern

stoooffe skrev:
2215925 Afan, trist. :död
ursäkta om ja e noob men va fan är national rundan som alla snackar om?? :va?

ok ja fattar att alla som åker MC ska åt å köra imorrn.. men vart!!

jag å en polare funderar på att skaffa varsin swe-flagga å dra ut å åka i vivalla = örebroläns mäst invandratäta område :hihi

Mr EmCom skrev:
2216066 ursäkta om ja e noob men va fan är national rundan som alla snackar om?? :va?

ok ja fattar att alla som åker MC ska åt å köra imorrn.. men vart!!

jag å en polare funderar på att skaffa varsin swe-flagga å dra ut å åka i vivalla = örebroläns mäst invandratäta område :hihi

Det är typ 100 hojar som ska köra värsta rundan i SKÅNE imorron och jag kan itne följa med för min kolvjävel itne har kommit :huvet :huvet

Loy skrev:
2216093 Det är typ 100 hojar som ska köra värsta rundan i SKÅNE imorron och jag kan itne följa med för min kolvjävel itne har kommit :huvet :huvet
Du har väll 2 maskiner :confused: Eller är båda trasiga :va

-PLM- skrev:
2216151 2min, ställ på på www.vv.se medan du ringer f-bolaget. Knepigt va? ;)
Vm i undanflykter!

Fassa sa så iaf, om det varit så enkelt hade jag gjort det. Men jag tror vi var tvungan å betala typ 2K för det var en ny period eller något :S

Nyheter
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör

Suzuki SV-7 GX var en av Su...

Suzuki byter importör!

Suzuki SV-7 GX var en av Su...