Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jo men där hade jag vart ute och åkt typ 20min + att det där var vid en helt vanlig inbromsningNSR_Martin skrev:2215595Detdär händer ju typ varannan gång
Brukar bli så när däcket är kallt osv... Därför man ska köra spikrakt när man ska göra stoppies, då är det inte hela världen om man låser däcket lite...
jag bromsar som fan tills ja känner att ja har gräpp å då drar ja på ännu mer me bromsen så ja går upp... börjar ifån 90 går upp i typ 70 eller nått å glider sen hele vägen till 0 Mr EmCom skrev:2215798asså hur fan gör ni??jag bromsar som fan tills ja känner att ja har gräpp å då drar ja på ännu mer me bromsen så ja går upp... börjar ifån 90 går upp i typ 70 eller nått å glider sen hele vägen till 0
![]()
det är så ja gör iallfall...
Loy skrev:2215816Man gungar ihop fjädringen och sen när den håller på att gå upp bromsar man. Om man gör såhär får man upp den i alla farter utan att man förlorar särskilt mycket fart.
/stoppiemastern

stoooffe skrev:2215851![]()
![]()
Här var man självsäker.![]()
![]()
Loy skrev:2215881Givetvis![]()
Var kanske itne helt serlöst fast några meter kan man ju rulla![]()
![]()
stoooffe skrev:2215919Hahaha.
Nationaldagsrundan imorn?

Loy skrev:2215922Nej![]()
Kolven har inte kommit än trots att det gått en månad sen vi bäställde![]()
![]()

ursäkta om ja e noob men va fan är national rundan som alla snackar om??stoooffe skrev:2215925Afan, trist.![]()
? 
Mr EmCom skrev:2216066ursäkta om ja e noob men va fan är national rundan som alla snackar om???
ok ja fattar att alla som åker MC ska åt å köra imorrn.. men vart!!
jag å en polare funderar på att skaffa varsin swe-flagga å dra ut å åka i vivalla = örebroläns mäst invandratäta område![]()

Du har väll 2 maskinerLoy skrev:2216093Det är typ 100 hojar som ska köra värsta rundan i SKÅNE imorron och jag kan itne följa med för min kolvjävel itne har kommit![]()
![]()

Lundgren skrev:2216120Du har väll 2 maskinerEller är båda trasiga
![]()
SmartLoy skrev:2216132Jo, men hondan är inte påställd eller försäkrad.
Kör ändå 
Loy skrev:2216132Jo, men hondan är inte påställd eller försäkrad.
-PLM- skrev:

-PLM- skrev:
Jaha... Ska det vara farligt lr nåt?Mr EmCom skrev:2216066
jag å en polare funderar på att skaffa varsin swe-flagga å dra ut å åka i vivalla = örebroläns mäst invandratäta område![]()

|
|
Framtidens hjälmar är här!
Bland finesserna finns ljus... |
|
Öhlins, som under många år ... |
|
|
|
Bridgestone lanserar nytt sportdäck
Bridgestone har presenterat... |
|