Yappe,Glenning samt wonderwizard...

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Tack från hjärtat med flytthjälpen...blir myskväll med middag samt x-box inom mkt snar framtid....Sen vete fan med Glenning som stuntade med släp och volvo...hehe...fan inte dåligt att vända ett 11 meters ekipage på 8 meter bred väg...men visst...det gick...Fan vad jag älskar självriskreduceringar... :D
Tack igen alla tre.

thundrace skrev:
Tack från hjärtat med flytthjälpen...blir myskväll med middag samt x-box inom mkt snar framtid....Sen vete fan med Glenning som stuntade med släp och volvo...hehe...fan inte dåligt att vända ett 11 meters ekipage på 8 meter bred väg...men visst...det gick...Fan vad jag älskar självriskreduceringar... :D
Tack igen alla tre.

Det var så lite så. Skönt att man kan göra någon glad ibland. :krama

Jag var ju bara passagerare och då måste man minst vara lite oskyldig. :banana Som alltid.

Det va så lite så, jag vet själv hur det e att ha ont i ryggen & man vill mer än man klarar av.

behöver du mer hjälp e det ju bara höra av sig. :tummenupp

Jaså du är stadsbo nu :)

Har mitt oljetråg hittat sig upp från Malmö ännu? Kommer gärna ut och hämtar det i veckan, ivrig att få ihop hojjen. Kanonväder o köra till helgen säger DMI!

thundrace skrev:
Tack igen alla tre.
mums... lät inte helt fel det där med mat...
ehh... du... kommer du ihåg den gången... ehh.. *fjäsk*

ja just det... Goa korvar sist va ? :hihi

spirre skrev:
mums... lät inte helt fel det där med mat...
ehh... du... kommer du ihåg den gången... ehh.. *fjäsk*

ja just det... Goa korvar sist va ? :hihi

Spirre har liksom ett speciellt litet ställe...alltid öppet för svarta duckan från norr...
Fattar fortfarande inte hur fan du fick plats med allt...men attans så gott... :D

thundrace skrev:
Spirre har liksom ett speciellt litet ställe...alltid öppet för svarta duckan från norr...
Fattar fortfarande inte hur fan du fick plats med allt...men attans så gott... :D

måste tillägga att dom höll sig riktigt varma trots vädret :)

än en gång...tackar :tummenupp

joko skrev:
måste tillägga att dom höll sig riktigt varma trots vädret :)

än en gång...tackar :tummenupp
Vallåkra - Ekeby.. Tar inte så lång stund att köra =) (i spöregn dock)

Lär säkert bli fler ggr..
Dragracingen blir nog på Ljungbyhed nästa gång iofs.. Men vi kan alla åka dit så kan jag fixa bra priser på käket där :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard