Yappe,Glenning samt wonderwizard...

thundrace

#57 ROOKIE 1000 2005
Gick med
4 Dec 2003
Hoj
Honda CBR954RR-03
Tack från hjärtat med flytthjälpen...blir myskväll med middag samt x-box inom mkt snar framtid....Sen vete fan med Glenning som stuntade med släp och volvo...hehe...fan inte dåligt att vända ett 11 meters ekipage på 8 meter bred väg...men visst...det gick...Fan vad jag älskar självriskreduceringar... :D
Tack igen alla tre.

thundrace skrev:
Tack från hjärtat med flytthjälpen...blir myskväll med middag samt x-box inom mkt snar framtid....Sen vete fan med Glenning som stuntade med släp och volvo...hehe...fan inte dåligt att vända ett 11 meters ekipage på 8 meter bred väg...men visst...det gick...Fan vad jag älskar självriskreduceringar... :D
Tack igen alla tre.

Det var så lite så. Skönt att man kan göra någon glad ibland. :krama

Jag var ju bara passagerare och då måste man minst vara lite oskyldig. :banana Som alltid.

Det va så lite så, jag vet själv hur det e att ha ont i ryggen & man vill mer än man klarar av.

behöver du mer hjälp e det ju bara höra av sig. :tummenupp

Jaså du är stadsbo nu :)

Har mitt oljetråg hittat sig upp från Malmö ännu? Kommer gärna ut och hämtar det i veckan, ivrig att få ihop hojjen. Kanonväder o köra till helgen säger DMI!

thundrace skrev:
Tack igen alla tre.
mums... lät inte helt fel det där med mat...
ehh... du... kommer du ihåg den gången... ehh.. *fjäsk*

ja just det... Goa korvar sist va ? :hihi

spirre skrev:
mums... lät inte helt fel det där med mat...
ehh... du... kommer du ihåg den gången... ehh.. *fjäsk*

ja just det... Goa korvar sist va ? :hihi

Spirre har liksom ett speciellt litet ställe...alltid öppet för svarta duckan från norr...
Fattar fortfarande inte hur fan du fick plats med allt...men attans så gott... :D

thundrace skrev:
Spirre har liksom ett speciellt litet ställe...alltid öppet för svarta duckan från norr...
Fattar fortfarande inte hur fan du fick plats med allt...men attans så gott... :D

måste tillägga att dom höll sig riktigt varma trots vädret :)

än en gång...tackar :tummenupp

joko skrev:
måste tillägga att dom höll sig riktigt varma trots vädret :)

än en gång...tackar :tummenupp
Vallåkra - Ekeby.. Tar inte så lång stund att köra =) (i spöregn dock)

Lär säkert bli fler ggr..
Dragracingen blir nog på Ljungbyhed nästa gång iofs.. Men vi kan alla åka dit så kan jag fixa bra priser på käket där :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back