För en månad sen så köpte jag en Yamaha XT350(87:a) för att ta mellanklasskortet på. Vi hade en bra bit att köra hem den, och den gjorde knappt 110 på motorvägen. Detta känns väldigt klent då den ska vara på 23 kW. Min farsa sa att det var fel på kompressionen, vilket låter troligt, då min 125:a går lika fort. Han sa att man borde justera ventilerna. Finns det nåt sätt att ta reda på om det är ventilerna som borde justeras, och hur gör man det på en sån?
min DR600 går max ca145kmh inte mycket mer än en ostrypt 125cc