Bättre sent än aldrig.. eller.. ja.. whatever 
http://www.youtube.com/watch?v=0iI8EucEwBk
Ute och lekte med en Triumph Sprint..

http://www.youtube.com/watch?v=0iI8EucEwBk
Ute och lekte med en Triumph Sprint..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hejsan! Håller på att ta mitt kort nu och har köpt mig en XJ6 Diversion F som första hojj! Tycker den är väldigt körvänlig! Däremot ogillar jag "symaskin's ljudet" Och undrar då ifall man kan få tips på hemsidor angående Hel system där man inte behöver ta bort Centralstödet då jag tycker detta är väldigt bra att ha. Har kollat runt lite men informationen är väldigt dålig på samtliga sidor. Kan tänka mig ett Arrow, GRP, Devil, SC eller dylikt. Viktigt att det ser snyggt ut och att det låter bra och mycket!
Tacksam för svar.
Vad är det för serviceintervaller på XJ6:an?
Första vid 100 mil sen var 1000:e mil tror jag . Kolla i manualen![]()
hallå hallå! Här har ni en ny medlem i xj6 familjen.
Köpte min i lördags, har avverkat 25 mil hittills känns riktigt bra faktiskt.
Har väl planer på att bygga om lite, men de får bli i vinter, nu måste jag åka ikapp alla mil jag missat iår![]()
Tjena!
Tänkte en köpa en XJ6'a, nakna varianten, men tycker den låter lite tradigtKommer köra den 25kw strypt, så ett helsystem är väl att ta i. Men vad finns det för alternativ när det kommer till slipon's? Hittar inget när jag googlar, finner inga slipons på ebay utan bara helsystem. Och det varken behöver jag eller har råd med.. Var kan jag beställa och vilket är prisvärt?
Jag kan Ingenting om el osv.. Men vad skulle jag behöva för att byta ut den befintliga nummerplåtsbelysning mot 2 dioder eller liknande? Gärna eventuella sladdar och kontakter också
EDIT: Beställde en sådanhär, den ska väl fungera? Såhär ser skylten ut just nu, ska lacka plåten, sätta dit dioden och koppla ihop allting sen är det klart
![]()
![]() |
Distinguished Gentleman’s Ride -25
Under söndagen den 18 maj d... |
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025