Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt bygge! Kul att följa det hela vägen. Jag snokar själv efter en TR1:a för ett enklare scramblerbygge. Tror du att man behöver ta vägen via SFRO om man bara gör om ramen bakom svinginfästningen, alltså själva sitteriet (?) och ev byter till ekerhjul? Alltså behåller sving, gaffel, bromsar osv?
Härligt ovanligt bygge! Men hur funkar det att ha batteriet så nära marken? Blir det inte väldigt smutsigt?
Ebsson, när får vi höra ljudet?
Puttra och gasa lite är du gullig.
Btw inget större krav på ljudinspelningen. Vanlig mobilvideo räcker ;-)
Sweeeeeet. Jag och bror gjorde något liknande till hans xv750. Hur ska du fästa den utöver öronen där nere?
Skickat från min Nexus 5X via Tapatalk
Blir schysst!
360 tanken, är tunneln tillräckligt bred och djup så att den passar på ramen?
Hur funkar det med frivården medan framhjul och motor, ser riktigt tajt ut.
Riktigt sjysst bygge må jag säga!
Skickat från min D6503 via Tapatalk
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |