Forzavale
Sporthojsnörd
jag har kommit över en rd 350 -84 som har stått väldigt länge. fick igång den men så fort den startar så varvar den upp rejält och man får stänga. vad kan det vara? trottlarna har inte hängt sig, har kollat... det är ett hål i tanken pga rost men kan få det gjort billigt eller gratis och framfälgen är lite tilltryckt, vilket man får lämna in för att få fixat. nu vet ni ju inte hur den ser ut men tror ni att det är ngt att satsa på eller ska man lämna tbx den vilket jag kan göra, har inte betalt än. får ge 3-4 k för den. så vad tror ni? ett hopplöst fall med för mkt meck? ser endå ett fighter projekt i den. behöver råd.