Yamaha R6

Mr.T CBR1000

Ny medlem
Gick med
21 Jun 2010
Hoj
CBR1000RR -07 Såld, CBR1000RR -08 Såld, Nu CBR600RR -07
Hej

Håller på att sälja min nuvarande hoj och är på jakt efter en Yamaha R6 men har problem med att hitta fräscha sådana från 2006-2007...?

Har även tittat lite på Tyska marknaden men tycker inte att där ligger något direkt prisvärt.

Någon som har tips på var man kan titta på att importera ifrån eller om någon här har en fin sådan till salu men inte blivit färdig till att lägga ut den ännu???
Har någon här koll på hur mycket man bör slå på priset utomlands för att ha den reggad och klar här hemma?

Mvh

Ha tålamod till våren, många som sitter o trycker på hojarna till mars.
Jag lägger alltid ut mina hojar efter vintern, meningslöst nu typ och jag tror många mer tänker som mig.

Ok

Har inte förstått det där med att vänta...:)
Vill helst köpa innan vintern eller som nu för att ha tid på sig att putsa upp och sätta på godis så att den är klar för start när barmarken och plusgraderna kommer!

Jag hade tur att hitta en fräsch 06 för några månader sedan. Priset var rätt så jag slog till direkt.

Nu är det vinter och många väntar nog tills våren tittar fram innan dom lägger ut hojarna på blocket. Håll ut och håll koll på blocket under tiden.

Våren är på väg.

Känslan är att de som inte har sålt än väntar på våren i hopp att få några kronor mer för hojen..

Det kommer säkert ett snöoväder om nån vecka och då kommer sommarn kännas långt borta igen .. :D

Jag har en!! :tummenupp

Försökte sälja den till Billy men han hittade en på närmare håll :huvet

Ska till USA om en månad och funderade lite på att köpa något kul där så är du intresserad så är det bara att höra av sig så skickar jag lite bilder..

Mvh Jimmy

Riktigt trevliga hojar det där. jag äger en -06:a och är supernöjd.
har monterat massa godis nu i vinter. ska till bike i trollhättan nu i feb för bänkning. så det blir riktigt spännande till våren å se förändringarna och alla kommentarer..

Jag har en!! :tummenupp

Försökte sälja den till Billy men han hittade en på närmare håll :huvet

Ska till USA om en månad och funderade lite på att köpa något kul där så är du intresserad så är det bara att höra av sig så skickar jag lite bilder..

Mvh Jimmy

Du Mr

Du har PM!!!

Morrn!!

Du med!!! :)

Hörs ikväll!

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back