Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr M skrev:Är det några allvarliga "barnsjukdomar" på 98:an ?![]()
R1:an drar mycket olja. Kör man med halvsyntet istället för helsyntet så drar den mindre.Bergare skrev:98:an ja hade förra året drog jävla mycke olja iaf.. Annars var de inget knas...
Beror helt på hur man kör hojen. Man kan köra slut på en 00:a också.-MLM- skrev:växellådan på 98a och 99a är inte mycket att hurra sig över.. Köp hellre en 00a då har det uppdateras en del och det är klart värt att lägga på lite mer pengar för en 00a..
-MLM- skrev:växellådan på 98a och 99a är inte mycket att hurra sig över.. Köp hellre en 00a då har det uppdateras en del och det är klart värt att lägga på lite mer pengar för en 00a..
Viktigt att kolla oavsett årsmodell.Silwer skrev:Kolla som sagt vid köp att 2an verkligen funkar som den skall, dra hårt på växeln ända till rött, den får absolut inte falla ur då är det dax för rivning av motorn.
Som tidigare talare, det har med hur mycket våld du tillför växellådan. Jag manglade min 02 R1 växellåda nog så att 3 st kugg i växellådan gick i bitar vilket orsakade ett 4cm stort hål bak i motorn.-MLM- skrev:växellådan på 98a och 99a är inte mycket att hurra sig över.. Köp hellre en 00a då har det uppdateras en del och det är klart värt att lägga på lite mer pengar för en 00a..
Swedie skrev:Som tidigare talare, det har med hur mycket våld du tillför växellådan. Jag manglade min 02 R1 växellåda nog så att 3 st kugg i växellådan gick i bitar vilket orsakade ett 4cm stort hål bak i motorn.
1.239:- för "växelpedalen"Wiseguy skrev:Hittade AoMC:s begagnatguide om Yamaha YZF-R1.
Ladda ned och spara.
http://img2.imageshack.us/img2/1151/AoMCYamahaYZF-R11.jpg
http://img2.imageshack.us/img2/4439/AoMCYamahaYZF-R12.jpg
Liwa1 skrev:Min R1a 98 är kanon![]()
På bänkningen så stod allamed vidöppna ögon och än idag pratas det om den. För den fick grymt bra resultat![]()
Barnsjukdomar, Hmmmm...det är väl när jag kör den![]()
Har för mig att dom bytt något på den som ska vara barnsjukdom men kommer ej i håg vad. Det var innan den kom i min ägo
hornet oskar skrev:hur många pollar hade du?
det som är bytt på garantin är någon kopplingsfjäder eller liknande + några skruvar till stödet har jag för mig!
har köpt en 98 går som ett troll man får hålla i sig har kört ca 100 mil och älskar den (fasten den ser ut som skit)
klart du ska ha en r1 98 reservdelarna ligger i drivor billigt och bra !
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |