Yamaha R1 2009?

Vad man tycker är snyggt och inte är ju väldigt objektivt. Som tur är.

:tummenupp

Nej, 2007an är snygg. Inte lika snygg, men fortfarande snygg.

Gixxern är också smygg, fortfarande. Iofs är 2004an snyggast.

Nåja, är väl helt ok, men riktigt gegga i byxan snygg är den inte, och har alldrig varit imo. Värsta med gixxern är att det fan inte går att sitta på den, körställningen är helt åt skogarna när man är lite lång.

Nåja, är väl helt ok, men riktigt gegga i byxan snygg är den inte, och har alldrig varit imo. Värsta med gixxern är att det fan inte går att sitta på den, körställningen är helt åt skogarna när man är lite lång.

Precis :tummenupp Inte som en zx10a, men ändå snygg. Körställning har jag ingen aning om, mina bedömningar är bara på utseendet :gnissla

Men snälla grabbar den kommer inte se ut sådär! Sånna skitphotoshopbilder kommer alltid ut långt innan riktiga hojen skymtats. den där ser ju ut som skit.
Bara att ignorera.

Tycker det va en rolig sak på första tidningen
NINJA250R .VS. NINJA ZX-10R. Knappt någon skillnad JU:D

Som att gå in på yamahacenter och ojojoj ska jag ha en R1a eller en aerox.

Tacka fan for -04 -05 ans modell bortsett fran -98 samt -07 ans polka:yoparty
Och vafan, hur ser blinkerserna ut!?:huvet :gnissla

Nja det vet i tusan om jag håller med om, jag sitter toppen nice på min.
Är väl inte jätte lång men iallafall 1900mm.

Men snälla grabbar den kommer inte se ut sådär! Sånna skitphotoshopbilder kommer alltid ut långt innan riktiga hojen skymtats. den där ser ju ut som skit.
Bara att ignorera.

Det sa man om Firebladen också:D

Hoppas att R1:an kommer att se ut sån! Då ska jag ha mig en:yoparty

Detta börjar bli som mobiltelefoner, så fort man har köpt en så kommer det ut en ny jävel med nytt skal....fast samma menysystem..
Go banana Go...!

kan ni japanska eller gjorde ni som man brukar när man ska verka smart?..typ titta på bilderna bara...:va :tungan

visst kommer den se ut sådär på ett ungefär..hörde från randy mamola att r1an skulle likna nya r6an sen mera pulver de ja hört..den svingen påminner om m1ans sving har ja fel?

"Expect clutchless shifting, or even push-button control, from a semi-automatic gearbox developed from the fjr1300 unit on the next generation Yamaha R1"

Tycker jag låter lite mysko på en sporthoj :va

På andra bilden längst ner till vänster står det ju "CG: Jean Marie Guerin", dvs det är photoshop 100%.

hade den sett ut såhär så hade det varit ngt :P:tummenupp :tummenupp

1202485812_445_FT15782_yamahar1.jpg

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP