Yamaha R1 2009?

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Ort
Mmm
Hoj
Aha
Hmmm :va
dscn1221kc7.jpg

dscn1217ld4.jpg

2009r12fc7.jpg
 
Last edited:
Är väl inte "äkta" bilder vad jag kan förstå, nån som lekt i PS.. Men om den mot förmodan kommer se ut så, så ska jag stå överst på orderlistan när den släpps, var ju gryyym :tummenupp
 
blir bara fulare och fulare...tycker den är för kantig och spetsig, tacka jag för 04:an.
 
Om detdär stämmer så blir jag glad! Tycker att den senaste r6an är den snyggaste sporthojen, så en liknande med 1000cc vore absolut inte fel! :)
 
avgasrören ska sitta i röven! tacka vet jag 2004:an perfection
 
Verkar som dom kikat lite på Honda och blitt lite jalu, (och tänkt, så kan väll vi också göra) ;-)
 
Tycker fronten påminner lite om årets zx10r, dock rätt snygg där.

Lite väl lite sidokåpa för att vara sporthoj tycker jag. Och den skylt hållaren alla tillverkare envisas att sätta på alla hojjarna nu för tiden:gnissla.
 
Underseat exhausts are so half a decade ago.... :D

Häng med i utvecklingen grabbar...
 
Photoshoppade spekulationsbilder. Den kommer inte se i närheten ut av det som visas här. Möjligtvis att det går tillbaka till att ha en låg & kort ljuddämpare enligt senaste snitt, men resten är bara jidder.
 
Fan, ska dom förstöra en sporthoj till :gnissla

Nya cbr:en ser ju skit ut, som att någon kört in den i en vägg. Den gamla däremot är grymt snygg.

Nya ZX10an, samma sak där. Skitful, fast det har den iof varit sedan 2005, zx10 2005 är nog med bland de 3 snyggaste hojarna.

Och så ska dom förstöra nya rettan med :mad: Bara gixxern kvar då ju :näsblod
 
Fan, ska dom förstöra en sporthoj till :gnissla

Nya cbr:en ser ju skit ut, som att någon kört in den i en vägg. Den gamla däremot är grymt snygg.

Nya ZX10an, samma sak där. Skitful, fast det har den iof varit sedan 2005, zx10 2005 är nog med bland de 3 snyggaste hojarna.

Och så ska dom förstöra nya rettan med :mad: Bara gixxern kvar då ju :näsblod

R1an förstörde dom redan -07.

Gixxern är den enda som dom har tagit det lugnt med :tummenupp :yoparty
 
Fan, ska dom förstöra en sporthoj till :gnissla

Nya cbr:en ser ju skit ut, som att någon kört in den i en vägg. Den gamla däremot är grymt snygg.

Nya ZX10an, samma sak där. Skitful, fast det har den iof varit sedan 2005, zx10 2005 är nog med bland de 3 snyggaste hojarna.

Och så ska dom förstöra nya rettan med :mad: Bara gixxern kvar då ju :näsblod

Precis min tanke, gixxern har iofs alltid varit ful, men om detta går vägen är den fan snyggast snart.

Ehum, av japsarna då, duccen, agustan och millen är riktigt sexiga. :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top