Yamaha R1 -09 på blocket i Helsingborg.

Aej va trist... vi vet ju dock inte anledningen till försäljningen, kan ju hänt vad som helst. Innan vi blir dyngförbannade och börjar kasta skit, kanske vi kan avvakta lite. Fruktansvärt snygg hoj (R1 09) är det i alla fall!

Mamma tyckte kanske den var för snabb och tvingade han att sälja den.Vem vet. :crash
Det är nog anledningen, mamma vill att han ska ha en Honda CBR1000RR eller BMW S1000RR istället, hoppas WW fick en bra slant som fordonsmäklare.

Hur som haver, snyggt är det inte.. :död

Hoppas verkligen du har goda anledningar till att sälja denna hojen, efter allt som WW gjort för dig...

Det är nog anledningen, mamma vill att han ska ha en Honda CBR1000RR eller BMW S1000RR istället, hoppas WW fick en bra slant som fordonsmäklare.

Hur som haver, snyggt är det inte.. :död

precis, min tanke med!

Men hallå?!?! Som några vettiga människor skriver, lugn innan ni smutskastar mig. Jag köpte en cykel i vintras som jag aldrig kunde provköra, och nu när jag har gjort det så känner jag att den inte var nått för mig. Jag är rätt kort och Rettan är betydligt högre och större än en Cbr1000rr -08 som jag ägt tidigare. Jag gav även WW en slant som tack för all hjälp. Sen att jag ska tjäna på affären, tror ni det har varit gratis att montera allt som jag stoppat dit och frakten upp till Luleå?

Jävligt trist iaf att man ska få en massa skit av folk här som inte har minsta insikt i nått när det gäller min hoj eller mina anledningar till varför jag säljer...

Du har ju själv skapat ett allmänintresse i ditt hojköp, där många lagt tid och energi för att hjälpa till.
Inte speciellt konstigt att en så snabb försäljning skapar intresse.
Tråkigt att den inte passar dig och lycka till med nästa cykel.
När det gäller skitkastandet tycker jag inte de va nåt att haka upp sig på med sporthoj mått mätt.

Måste bara få påpeka att självklart tjänar du på hojen. Godiset som du själv köpte till räknas ju aldrig med i den beräkningen då kanske det är dags att räkna med soppan också.

Nä nog kanske många utav oss var snabb att skriva men är hur som helst trist och du kanske hade reagerat likadant?

De är väl klart att godiset räknas med om ni börjar påstå att jag tjänar på cykeln? Det är ca 17 000:- jag har lagt ut under Maj månad på massa tillbehör som följer med cykeln då jag säljer den, alltså har jag lagt ut ca 92000 spänn på cykeln totalt med frakt, tillbehör och slanten till WW.

Som sagt trist att bli smutskastad men som ovanstående skriver, hyffsat lindrigt sett till detta forum...

Måste bara få påpeka att självklart tjänar du på hojen. Godiset som du själv köpte till räknas ju aldrig med i den beräkningen då kanske det är dags att räkna med soppan också.

Nä nog kanske många utav oss var snabb att skriva men är hur som helst trist och du kanske hade reagerat likadant?

Hur tänkte du nu? Det är klart att alla tillbehör, frakt m.m. måste räknas in i anskaffningsvärdet och i beräkningen huruvida han tjänar på affären eller inte.

Hur tänker du? Om jag köper en Audi för 200k och med lite extra utrustning för 100k, alltså et totalpris på 300k. Inte fan har jag tjänat 50k när jag sedan säljer den för 250k?

Råkar det vara som du säger måste du säga till! för då ska ja bli rik!

Snacka om rookiemisstag! Det vet väl ALLA att man måste göra en poll på SH innan man köper/säljer något, så att man inte;
- råkar begära för mycket.
- råkar sälja något för snabbt.
- råkar köra på fel olja.

helt rätt att sälja imprezan ;) cbr1000 -08 är of tha hook!

o vem bryr sig om nån som nickar K-B på SH tycker du gjort nått svinigt, bitch please

Last edited:
är han körd eller? första, sjuka priset
andra, med all den hjälp han fick vill han inte ha den? w00t!?
Tar den nya på Yamaha Center alla dagar i veckan!
View attachment 362263

Med all den hjälp jag fick, vill jag inte ha den. Skriver du utan att veta nått överhuvudtaget om varför jag säljer hojjen. Kan ju bero på precis vad som helst, skada, giftermål, barn, husköp, arbetslöshet mm. Och även om det skulle vara så att jag helt enkelt bara inte vill ha kvar den och prova nått annat, så är jag "körd"...?

Nästa gång innan du får ett bryt över nått, tänk gärna efter en extra gång och ta reda på lite fakta innan du börjar sprida skit om folk på ett öppet internetforum:dummer Gäller även alla er andra som också hoppade på mig utan att varken känna mig eller veta nått om anledningen till försäljningen. Även fast nu anledningen till försäljning inte språllar nån som helst jävla roll för den delen heller, helt valfritt upp till var och en varför man vill köpa eller sälja grejer...

Last edited:
Nu kan jag inte hålla tyst längre
Hur fan kan du vilja att byta din R1 mot en CBR 1000 rr?
Cibben är ju ful i jämförelse.
Var själv inne på Mc-varuhuset och klämde och kände på både rettan och cibben. Efter 1 minut så fanns det ingen tvekan. R1 is the shit!
Jag tror att det är nåt skumt med din hoj, för när man väl har köpt en R1 av årsm. -09 eller nyare så vill man inte gör sig av med den:yoparty

Nu kan jag inte hålla tyst längre
Hur fan kan du vilja att byta din R1 mot en CBR 1000 rr?
Cibben är ju ful i jämförelse.
Var själv inne på Mc-varuhuset och klämde och kände på både rettan och cibben. Efter 1 minut så fanns det ingen tvekan. R1 is the shit!
Jag tror att det är nåt skumt med din hoj, för när man väl har köpt en R1 av årsm. -09 eller nyare så vill man inte gör sig av med den:yoparty

körde min 09a i 1mån innan jag gick över till cbr, som att gå från playboy porr till hårdporr, du förstår vad jag menar.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti