Yamaha R1 -09 på blocket i Helsingborg.

Med all den hjälp jag fick, vill jag inte ha den. Skriver du utan att veta nått överhuvudtaget om varför jag säljer hojjen. Kan ju bero på precis vad som helst, skada, giftermål, barn, husköp, arbetslöshet mm. Och även om det skulle vara så att jag helt enkelt bara inte vill ha kvar den och prova nått annat, så är jag "körd"...?

Nästa gång innan du får ett bryt över nått, tänk gärna efter en extra gång och ta reda på lite fakta innan du börjar sprida skit om folk på ett öppet internetforum:dummer Gäller även alla er andra som också hoppade på mig utan att varken känna mig eller veta nått om anledningen till försäljningen. Även fast nu anledningen till försäljning inte språllar nån som helst jävla roll för den delen heller, helt valfritt upp till var och en varför man vill köpa eller sälja grejer...

Du måste förstå att mc-kollektivet gick samman som om det gällde att rädda sälungar från att bli ihjäl klubbade i ditt fall, folk låg vakna på nätterna och startade insamlings fonder, gjorde tummar upp och testarmerade sina blivande avkommor till ditt behjärtansvärda ärende..

Sen säljer du DIREKCT....shit mannen, du kunde lika gärna ha sagt att den Skånska hemmapolisen ska ge fan i att jaga hojtjyvar, eller att du ska köra sommaren lång utan ryggskydd..

Så blir det så här, haters will be haters:hihi

Nu måste du lägga dig platt på rygg och be alla berörda om ursäkt innan du kan gå vidare, det inser du va:7peta

Du måste förstå att mc-kollektivet gick samman som om det gällde att rädda sälungar från att bli ihjäl klubbade i ditt fall, folk låg vakna på nätterna och startade insamlings fonder, gjorde tummar upp och testarmerade sina blivande avkommor till ditt behjärtansvärda ärende..

Sen säljer du DIREKCT....shit mannen, du kunde lika gärna ha sagt att den Skånska hemmapolisen ska ge fan i att jaga hojtjyvar, eller att du ska köra sommaren lång utan ryggskydd..

Så blir det så här, haters will be haters:hihi

Nu måste du lägga dig platt på rygg och be alla berörda om ursäkt innan du kan gå vidare, det inser du va:7peta

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för alla som låst och vigt sitt liv åt mig:Bugar

Titta på min avatar och titta på din... Du tittar på Gheyporr. Jag gillar brewdar.
Oh nu förstår jag. Du gillar tjejhojar:rodnar

Titta på min avatar och titta på din... Du tittar på Gheyporr. Jag gillar brewdar.
Oh nu förstår jag. Du gillar tjejhojar:rodnar

gör xzibit gejporr ? har jag missat nått?
din avatar säger mkt om ditt porrmissbruk =)
klart jag kör en tjejhoj, din heter säkert ragnar o du blir styv när du tänker på han ;)

Ingen som är utan skuld kastar första stenen.Men att blanda in så många SH medlemmar i detta köp andra sidan Sverige för din egen del och sedan extrautrusta hojen för att omgående sälja den med vinst och hänvisning om att det inte var något för dig tyder ju bara på ren missrespekt för de som lagt ner tid på dig och ditt mc intresse.Du borde kanske lära dig lite ödmjukhet själv eftersom du ovanpå denna nuvarande försäljning verka pinka på de som följt och uppmuntrat till detta köp.

Tror fortfarande det var din mamma som tvingade dig att sälja.Det är min nuvarande respekt för dig.

Ingen som är utan skuld kastar första stenen.Men att blanda in så många SH medlemmar i detta köp andra sidan Sverige för din egen del och sedan extrautrusta hojen för att omgående sälja den med vinst och hänvisning om att det inte var något för dig tyder ju bara på ren missrespekt för de som lagt ner tid på dig och ditt mc intresse.Du borde kanske lära dig lite ödmjukhet själv eftersom du ovanpå denna nuvarande försäljning verka pinka på de som följt och uppmuntrat till detta köp.

Tror fortfarande det var din mamma som tvingade dig att sälja.Det är min nuvarande respekt för dig.

alla o alla? va väl ändå ww som va fysiskt inblandad och han fick en slant, sitta bakom skärmen o leka internethjälte kan du inte ta creds för.

Men herregud... vi pratar ju om vem det är som är mest porrskadad av oss. Och du erkänner ju att det är jag:tummenupp Så jag vinner. Du tittar på gheyporr och jag tittar på riktig porr!
Och du erkänner att du kör tjejhoj.

Men herregud... vi pratar ju om vem det är som är mest porrskadad av oss. Och du erkänner ju att det är jag:tummenupp Så jag vinner. Du tittar på gheyporr och jag tittar på riktig porr!
Och du erkänner att du kör tjejhoj.

det är för varmt ute jag orkar inte diskutera, tänkte ta en powernap, slänger på din R1 rulle.

Vet inte vad jag ska göra av all min fritid:)
Slänger nog upp en till R1 rulle.
Under tiden kan du väl titta på Loveboat.

Vilken solskenshistoria! Trist att hojen inte passade bara. Hoppas du lyckas sälja den och inte gå allt för mycket i förlust på dina utlägg. :tummenupp

Med all den hjälp jag fick, vill jag inte ha den. Skriver du utan att veta nått överhuvudtaget om varför jag säljer hojjen. Kan ju bero på precis vad som helst, skada, giftermål, barn, husköp, arbetslöshet mm. Och även om det skulle vara så att jag helt enkelt bara inte vill ha kvar den och prova nått annat, så är jag "körd"...?

Nästa gång innan du får ett bryt över nått, tänk gärna efter en extra gång och ta reda på lite fakta innan du börjar sprida skit om folk på ett öppet internetforum:dummer Gäller även alla er andra som också hoppade på mig utan att varken känna mig eller veta nått om anledningen till försäljningen. Även fast nu anledningen till försäljning inte språllar nån som helst jävla roll för den delen heller, helt valfritt upp till var och en varför man vill köpa eller sälja grejer...

Jag har inte spridit någon skit, jag tycker du är körd, och att sen nämna vad allt kostat dig inkl frakten till luleå, då måste du va körd för delar VET jag att man inte får tillbaka många kronor för och frakten till luleå ska väl inte nån annan få betala!?
skrev bara att jag tyckte det var högt pris och nästan samma prisklass som en NY 10:a på firma här i sverige med full garanti så skulle jag välja den, nu är inte jag ute efter en r1 heller men skrev bara min åsikt och det är ju ett forum, är det inte det man ska göra:confused:

Väldigt vad stort intresse det var på denna tråd och affär. Först var alla skeptiska till bågen och själva affären. Sen när WW snällt erbjöd sig att hjälpa till och hjälpte Jandreas med affären osv samt gav typ sitt godkännande av hojen (eller hur man ska säga) så blev det bara "ros" för hur allt gått till, samt var mer eller mindre glad för köparens skull till en fin hoj. Sen när det nu visar sig att hojen inte passade Jandreas tycke (eller oavsett anledning till försäljning), då kommer alla 100-meterhjältar tillbaka och kastar skit. Jag förstår att det kan tyckas konstigt att man säljer en hoj efter så kort tid, speciellt med tanke på hur affären löste sig, men passar det inte så passar det inte. Tror de flesta här på Sporthoj är väl medveten om att "känslan" till ens hoj är viktig.. det ska kännas rätt och man vill kunna associera till sin hoj som sin älskling. Jandreas är tydligen kär i fireblade, en kärlek som visade sig mer påtaglig efter att ha testat om gräset är grönare på andra sidan. Hade R1:an varit gjuten för Jandreas så hade det kunnat vara den bästa hojaffären ever om ni förstår vad jag menar. Nu är det bara lite olyckligt att så inte är fallet.

Den som är den enda som borde ha något negativt att säga är självaste WW. Han som engagerade sig åt Jandreas och säkert hoppades någonstans att mödan skulle göra stor skillnad, vilket jag är säkert på att gjorde. Oavsett ersättning för besväret eller ej. Hojen är det nog inga fel med, utan nästa ägare av hojen lär bli glad då de mesta eftermarknadsprylar man kan tänkas vilja ha redan är monterade.

Jandreas; jag tror tyvärr en del skit från diverse användare här på SH kommer hur man än valt att adressera ämnet. En del befogat, en del absolut inte. Min personliga åsikt är att det är tråkigt att hojen inte passade dig och hoppas att du hittar tillbaka till din älskade blade.

Fortfarande en stor eloge till WW som gjorde affären möjlig från början. Och som sagt, nya ägaren till denna R1 lär inte bli missnöjd.

Men herregud, vart ligger ditt problem? Det enda jag frågade om var hjälp att kika på en hoj, och det fick jag av en människa som jag sen betalade som tack för hjälpen. Och att det sen visar sig att cykeln inte var nått för mig efter att jag har kört med den 50 mil är ju bara tråkigt. Sen verkar du inte kunna läsa eftersom jag skriver ut klart och tydligt att jag säljer hojjen med förlust, tror du jag gör det bara för skojs skull?

Nä nu hoppas jag att nån moderator kan ta bort den här tråden för dehär är ren och skär smutskastning av mitt namn, över nått som jag absolut inte förtjänar att bli smutskastad för:confused:

Först ett gnäll om att det var fel på hojjen. Den var för billig. Köparen får hjälp av en annan kille med inspektion och betalar för sig. Om han nu säljer den vidare efter ett litet tag. Vad gör det? Varför gnälla? Det måste inte finnas någon anledning. Alla vill göra en bra affär. Så enkelt är det. Det luktar mest avundsjuka om det här.

Vill han sälja om tjäna några kronor så är det helt ok. Det vill nog dom flesta som tänker till lite.

jandreas...
Jag har ändrat mig, Jag respekterar ditt beslut att sälja hojen!
Man ska vara nöjd. Klart att du ska ha den hojen ditt hjärta klappar för. Och jag har förstått att du säljer den med förlust:( Hoppas att du hittar en köpare snart och jag hoppas att folk inte är arga på dig här på forumet.
För är det någon som har hamnat i blåsväder här på forumet så är det jag, Det man inte dör av gör en starkare:yoparty

TS borde brinna länge och väl i helvetet för att ha sålt hojen direkt efter att han fick den!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT