Med all den hjälp jag fick, vill jag inte ha den. Skriver du utan att veta nått överhuvudtaget om varför jag säljer hojjen. Kan ju bero på precis vad som helst, skada, giftermål, barn, husköp, arbetslöshet mm. Och även om det skulle vara så att jag helt enkelt bara inte vill ha kvar den och prova nått annat, så är jag "körd"...?
Nästa gång innan du får ett bryt över nått, tänk gärna efter en extra gång och ta reda på lite fakta innan du börjar sprida skit om folk på ett öppet internetforumGäller även alla er andra som också hoppade på mig utan att varken känna mig eller veta nått om anledningen till försäljningen. Även fast nu anledningen till försäljning inte språllar nån som helst jävla roll för den delen heller, helt valfritt upp till var och en varför man vill köpa eller sälja grejer...
Du måste förstå att mc-kollektivet gick samman som om det gällde att rädda sälungar från att bli ihjäl klubbade i ditt fall, folk låg vakna på nätterna och startade insamlings fonder, gjorde tummar upp och testarmerade sina blivande avkommor till ditt behjärtansvärda ärende..
Sen säljer du DIREKCT....shit mannen, du kunde lika gärna ha sagt att den Skånska hemmapolisen ska ge fan i att jaga hojtjyvar, eller att du ska köra sommaren lång utan ryggskydd..
Så blir det så här, haters will be haters

Nu måste du lägga dig platt på rygg och be alla berörda om ursäkt innan du kan gå vidare, det inser du va