Yamaha oem delar

KKEN1

Ny medlem
Gick med
5 Aug 2024
Hoj
yamaha r6 2009
Tjena precis köpt en yamaha r6 från 2009 och tänkte göra en liten service på den själv, har letat en del efter exempelvis oem oljefilter. någon som vet en bra sida man kan smidigt beställa sånt ifrån? vill inte ha exempelvis kn filter eller liknande
tack på förhand!

Närmaste Yamahacenter tror jag kan hjälpa dig med detta.
Hela reservdelskatalogen finns här:

Jag brukade köpa mina originaldelar från denna sidan för ett antal år sen, har inte testat den nu dock:https://www.cmsnl.com/

Alltid originaldelar. Ok priser och de har sprängskisser så man kan se att man får rätt del och så.

Support your local Yamahacenter…

Med tullen på hugget, Postnord som självutnämnd förtullare och vår svenska kron-pesetas finns inga stora besparingar i att beställa själv.

Har du ingen lokal handlare att stödja antingen pga att den inte finns, eller för att den är kass, så handla av Saarela i Norr. Otroligt fin service, trevligt och personligt trots att det är några mil från Malmö till Boden där han håller hus.

Länk: Saarela i Norr

Jag brukade köpa mina originaldelar från denna sidan för ett antal år sen, har inte testat den nu dock:https://www.cmsnl.com/

Alltid originaldelar. Ok priser och de har sprängskisser så man kan se att man får rätt del och så.
Köper en hel del därifrån till konstiga farkoster, mycket bra service, och helt ok priser.
Problemet är frakten.
Så ska man bara ha prylar för en tusenlapp eller två, då blir det procentuellt sett hög andel fraktkostnad.

Har du ingen lokal handlare att stödja antingen pga att den inte finns, eller för att den är kass, så handla av Saarela i Norr. Otroligt fin service, trevligt och personligt trots att det är några mil från Malmö till Boden där han håller hus.

Länk: Saarela i Norr
Japp, eller Yamahacenter i Luleå, dom fixar det!

Mascot motor har alla pratat gott om så går säkert att få hjälp därifrån med prylar till Yamaha

Närmaste Yamahacenter tror jag kan hjälpa dig med detta.
Hela reservdelskatalogen finns här:
Tyvärr ingen sida för oss med 80-talare...Skärmbild 2024-08-06 210748.png

Nyheter
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden