Silwer
för******
I denna tråd är jag inte den obegripligaste kan jag säga.K-Micke skrev:Silwer är tillbaks, lika obegriplig som vanligt.
Skulle inte du lämna forumet för gott?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I denna tråd är jag inte den obegripligaste kan jag säga.K-Micke skrev:Silwer är tillbaks, lika obegriplig som vanligt.
![]()
Silwer skrev:I denna tråd är jag inte den obegripligaste kan jag säga.
Kanske inte. Jag tycker det är helt OK att hålla på ett märke i ett mästerskap, fast kanske mer OK om det är en "underdog" som måste slåss i motvind med begränsade resurser. Det är ju inte ett "dött ting" man håller på, det är ju människorna bakom maskinen, teknikerna, ingenjörerna, också.Som jag skrev "de flesta".K-Micke skrev:Kanske inte. Jag tycker det är helt OK att hålla på ett märke i ett mästerskap, fast kanske mer OK om det är en "underdog" som måste slåss i motvind med begränsade resurser. Det är ju inte ett "dött ting" man håller på, det är ju människorna bakom maskinen, teknikerna, ingenjörerna, också.
Bj.O.rn skrev:Japp, annat var det på Berger å Alesis tid, iofs var Alesi fransos från avignon, men bördig från Italien det var han. Kommer fortfarande ihåg John watson i extas när Alesi äntligen vann ett räjs i sin ferrari, i canada, på sin födelsedag..
/B
Exakt. En del tror till och med, på fullaste allvar, att losern från Rom ska vinna mästerskapet. Otroligt.Chris Ash skrev:I all form av idoldyrkan är det vanligt med idiotiska vanföreställningar, detta gäller inte minst fans av Valentino Rossi.....och vissa Hayden-fans....![]()
Torkel skrev:Honda förresten, gör inte de bilar också? Går bort! Nä, tacka vet jag motorcyklar och flyglar, det är vad jag kallar ett brett produktprogram!
Bj.O.rn skrev:Det var fanken vad det spårade ur.. (jo, jag är skyldig jag åsså)
Tillbaks till ämnet, tack!
/B
Japp, jag vill minnas att det var på Imola i samma kurva (Tamburello) som Ayrton Sennas körde av 1994 och ådrog sig skador som han senare dog av. Bergers Ferrari landade upp och ner och började brinna. Det tog ett bra tag innan funktionärerna lyckades släcka elden och få ut honom.Nyteknik skrev:Berger minns jag. Österrikare, eller hur? Han var inblandad i någon riktigt otäck olycka, visst?
Nu är jag ingen F1-expert men detta låter ungefär som Niki Laudas (också Österrikare) krasch där han blev svårt brännskadad. Fast det hände väl på Nürburgring har jag för mig.Teddy skrev:Japp, jag vill minnas att det var på Imola i samma kurva (Tamburello) som Ayrton Sennas körde av 1994 och ådrog sig skador som han senare dog av. Bergers Ferrari landade upp och ner och började brinna. Det tog ett bra tag innan funktionärerna lyckades släcka elden och få ut honom.
Relapse skrev:Nu är jag ingen F1-expert men detta låter ungefär som Niki Laudas (också Österrikare) krasch där han blev svårt brännskadad. Fast det hände väl på Nürburgring har jag för mig.
K-Micke skrev:Silwer är tillbaks, lika obegriplig som vanligt.
Lauda Linksknick.Nyteknik skrev:Ja, Nikki Lauda corner har den döpts till vilket känns lite osmakligt.
också saxat från sidan:Goodstuff skrev:Ducati kommer köra med Twin-Pulsemotorn på Assen, Bayliss och Capirossi medan Xaus och Hodgson får fortsätta med den gamla om jag fattat rätt.
http://www.crash.net/uk/en/news_view.asp?cid=6&nid=94316
valmers skrev:Lauda Linksknick.
Nyteknik skrev:Får jag presentera Kawasaki GP 1500 D.![]()
![]()
Stämmer. Och här har vi Clay Regazzoni vid Sprunghugel, Pflanzgarten (-76, samma år som Laudas krasch).Nyteknik skrev:Precis före Bergwerk är det i alla fall. Lauda körde rakt fram in i jordvallen...

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |