Mandelhyndan
Medlem
Sen är där ju också en effekt av att hjulbasen blir kortare med större bakdrev med, givet samma kedjelängd då.
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Utväxlingen ändras ca 2% ja men innebär det verkligen att accelerationen bara ändras med 2%?
Jag har själv ingen aning därför frågar jag.
Skickat från min HUAWEI NXT-L29 via Tapatalk
Och det är bara ett par NM mellan fz1 och mt-10, ändå är det sjukt stor skillnad
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Nej, den Röd-vita i Helsingborg är fulast.
De har haft den där i 3 år
Men kåpa är rätt skönt då man blåser på lite.En fz1s med Copperdawgs speedscreen, eller vad fan den heter, är ju riktigt jävla läcker och får det att rycka lite i baguetten. Men kåpa och ABS också lägger på en sådär 15kg, inte allt för oväsentligt i sammanhanget ????
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Jag gillar nog allt kåplöst mest. Ger mer känsla och fartupplevelse utan att behöva bränna på i 300km/h.Men kåpa är rätt skönt då man blåser på lite.
Dock tappar man lite bus-känsla med kåpa.
Svårt val. En av varje vore inte dumt!
När jag kollade runt på street racers föll jag för CB1000R. Med abs såklart
Nja, Hondan kom ett år efter, så ingen större skillnad därOm jag tippar. FZ1 är en äldre konstruktion än Hondan = billigare
Cb1000r har bättre chassi än fz1 men är otroligt mycket tråkigare. Z1000 har bättre vrid men känns klen på toppvarv.. Fz1 ftw!Jag gillar nog allt kåplöst mest. Ger mer känsla och fartupplevelse utan att behöva bränna på i 300km/h.
Cb1000r provade jag med, och gillade. Ser dessa och Z1000 som väldigt snarlika hojar där små saker gör att dom tilltalar olika. Fz1 är dock den som ger överlägset mest valuta för pengarna. Priserna på dom är av någon anledning ordentligt mycket lägre än cb1000r och Z1000. Sen är där mest power i fz1 med. Och så gillar jag utseendet och ljudet från de 20-ventilerna när de skriker. Dessa saker avgjorde mitt köp![]()
Skickat från min D6503 via Tapatalk
Nåt sånt ja..Cb1000r har bättre chassi än fz1 men är otroligt mycket tråkigare. Z1000 har bättre vrid men känns klen på toppvarv.. Fz1 ftw!
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Nu ligger pärlan på blocket! Kom å köp!!
Ey, varfo do sälga?Nu ligger pärlan på blocket! Kom å köp!!
Där ser man. Bra hojar båda. Har dock väldigt svårt för utseendet på mt10 tyvärrHar velat fram och tillbaka och sneglat på superdukes och MT-10r så jag tänkte blir den såld så blir den annars får den bo kvar också kanske det blir ECunleashed
![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |