Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...Det stämmer Viktor!
Har börjat slipa och polera lite på kompressor huset till turbon också...
Måste komma förbi dig Viktor och hämta de blästrade delarna så jag får prova hemma coatingen, hoppas det blir bra![]()
Snyggt TommyDet verktyget behåller Du, så jag vet var det finns att låna när man behöver det
Men visst var det bara fjädrarna Du bytte, inte köstade Du väl på Dig Öhlins-cartridge också?
Du får rita en bild hehe
Har tänkt att beställa en laminova vatten/oljekyl, vilken storlek på anslutning ska man ha ut/in på oljan?
Hade även tänkt svetsa om i oljetråget då de fuktat i sommar (oljereturen från turbon), så nu blir det som jag hade planerat från början med an10 svetsmuttrar.
Tänkte man skulle passa på att beställa svetsmuttrar och försöka sig på en övergång från de gamla anslutningarna till oljekylaren, men vilken storlek ska man ha på de?
hej
ta kontakt med denna killen,fixade min kyl på ett par dagar fick den levererad hem utav honom personligen
så säg att du har sett lylarna på peters hos hayabusa
Du bör nog bränna ur köksugnen lite innan fjällan ställer in en sockerkaka i den igen, det frigörs en massa skit ur coatingen när den härdas som inte är speciellt nyttigt.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |