tobbeviking
Sporthojsnörd
Tjena, nu har det slagit över för gammle tobbeviking, eller var det insikt jag kommit till
Nåja, funderar på att köpa en flong ny offroad eller motard.
Det blir en -04 eller -05 tror jag, nytt siktar jag på iaf.
Frågan är bara vilka som är dom största skillnaderna på dessa maskiner?
Är XTX660X hårdare i fjädring, lägre och allt vad det nu innebär med motardchassi? Eller är det en "hybrid" mer som en asfaltsoffroad?
Jag kommer köra mest kurviga 70 och 90vägar, men utan att stoppas av om beläggningen går över till grus.
Som gammal enduroräv så vill man ju givetvis lägga ett par schyssta ställ på grusväg lite då och då.
Är det offroaden jag ska satsa på då?
Givetvis kommer det att provköras innan man slår till, men höra vad andra har att säga i ämnet är ju inte fel.
Jo, jag har postat liknande trådar innan, men inte med två specefika hojar att välja på.
Så lägg för och nackdelarna för dessa hojar i tråden nu
Hittade inte så mkt som tar upp just för och nackdelar med dessa två hojar.
//Tobbe

Nåja, funderar på att köpa en flong ny offroad eller motard.
Det blir en -04 eller -05 tror jag, nytt siktar jag på iaf.

Frågan är bara vilka som är dom största skillnaderna på dessa maskiner?
Är XTX660X hårdare i fjädring, lägre och allt vad det nu innebär med motardchassi? Eller är det en "hybrid" mer som en asfaltsoffroad?
Jag kommer köra mest kurviga 70 och 90vägar, men utan att stoppas av om beläggningen går över till grus.
Som gammal enduroräv så vill man ju givetvis lägga ett par schyssta ställ på grusväg lite då och då.
Är det offroaden jag ska satsa på då?
Givetvis kommer det att provköras innan man slår till, men höra vad andra har att säga i ämnet är ju inte fel.
Jo, jag har postat liknande trådar innan, men inte med två specefika hojar att välja på.
Så lägg för och nackdelarna för dessa hojar i tråden nu

Hittade inte så mkt som tar upp just för och nackdelar med dessa två hojar.
//Tobbe