XS400 Låg tomgång samt långsam retur

Förmodligen räcker det att byta huvudmunstycke och ställa in blandnings/luftskruven (beroende på vilken variant dina förgtasare har) men du kanske behöver justera nålen eller tom byta nål eller tomgångsmunstycke. En grundläggande förståelse för hur förgasaren fungerar behövs så läs på lite.

Huvudmunstycken är oftast inte dyra men det varierar förstås beroende på vad du har för förgasare.
 
En genväg kan vara att kolla med "Braigasen".
Jag kan tänka mig att du inte är den förste med samma bekymmer.
 
Kungälv, nice! Jag kan lätt tänka mig att lämna in för att få till en proffsinställning. Tack för tipset, kommer nog lämna in där.
 
Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano

Nu åker vi på redaktionen n...

EU:s fartgräns för MC stoppad

SMC, FIM och FEMA har lycka...

Femte generationen Monster är här

Legendariska Ducati Monster...

Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Back
Top