XS cafe räser

Najs! :tummenupp

Är ju något alldeles magiskt med ekerfälgar.

ekerfälgar e porr:D
försöker få fint stuk av gammalt o nytt bugar igen för kritiken:Bugar:Bugar

amen sedär missat en del inlägg :P ser riktigt bra ut med fälgarna å tanken e som redan nämnt nice :tummenupp om du är sugen på annorlunda cuts så planerar jag tillverka kopior på min. Vad hände med den du hade i början?

amen sedär missat en del inlägg :P ser riktigt bra ut med fälgarna å tanken e som redan nämnt nice :tummenupp om du är sugen på annorlunda cuts så planerar jag tillverka kopior på min. Vad hände med den du hade i början?
jag funderar lite hur den ska se ut .va inte helt nöjd med den första o inte helt 100 nöjd med denna heller .din e jädras cool har du nåt pris ifall du ska göra en ti mej?gott du gillar min motard hjul :tummenupp

jag funderar lite hur den ska se ut .va inte helt nöjd med den första o inte helt 100 nöjd med denna heller .din e jädras cool har du nåt pris ifall du ska göra en ti mej?gott du gillar min motard hjul :tummenupp

Kan förmodligen ringa ikväll så kan vi prata!:tummenupp

ett steg fram idag 3 tbx
:va har måttat in motard hjulen innan jag köpte dom skulle passa perfekt ...trodde jag glömde ta med drevet när jag måtta in det suck antingen förlänga svingen 30mm el fräsa ut lite i svingen men det e ingen hit tror jag .hållbarheten minskar nog drastiskt :huvet el en bredare sving :va fast oken passa kanon :tummenupp
och raask pinnarna passa oxå kanon i mina egna fästen alltid nåt :)

Bifogat

• _DSC0144.jpg
    _DSC0144.jpg
    237.1 KB · Visningar: 149
  • _DSC0145.jpg
    _DSC0145.jpg
    231.7 KB · Visningar: 126
  • _DSC0146.jpg
    _DSC0146.jpg
    225.8 KB · Visningar: 151
Last edited:
Skit åsså :(

Ett tips är att Roffes säljer en hel del svingar till vettiga priser.
Kolla där först!

Skit åsså :(

Ett tips är att Roffes säljer en hel del svingar till vettiga priser.
Kolla där först!
tack för tipset :tummenupp
ska åka förbi cnc verstan imorron o tjata på dom om dom vill göra sin första sving ti en hoj fodrar lite tjat o gulligull med dom tror jag :tuttar
irriterande misstag av mej detta :huvet

Tycker det ser redit mysigt ut. Får väll ta och komma ut och kolla på grejerna och hämta lite nån dag.

Annars är det ju inte fel med en annan sving, du bygger ganska lätt en ny i fyrkantsrör "Dresda-style" vilket skulle sitta som en smäck på en klassisk racer

Annars är det ju inte fel med en annan sving, du bygger ganska lätt en ny i fyrkantsrör "Dresda-style" vilket skulle sitta som en smäck på en klassisk racer

inte alls dum ide har funderat lite på det va på cnc verkstan idag o diskutera o bad o fjäska :tuttarmen det blir kolosos dyrt att dom gör en även om dom gjorde den billigt........blir nog en egen tillverkad nån som vet vad bes säjer om det ? har släppt att bes som original blir bes som ombyggt :rolleyes:

Dom där plattjärnen/plåtremsorna du satt på ramen under sadeln, vad fyller dom för funktion, kan tycka att dom förstör linjerna och får bakdelen att se tung/klumpig ut.

Blir jäkligt shysst med dom nya hjulen, riktigt bra, är det dom som säljs på blocket för runt 5 långa?

Dom där plattjärnen/plåtremsorna du satt på ramen under sadeln, vad fyller dom för funktion, kan tycka att dom förstör linjerna och får bakdelen att se tung/klumpig ut.

Blir jäkligt shysst med dom nya hjulen, riktigt bra, är det dom som säljs på blocket för runt 5 långa?
plåt remssorna ska dölja elsystem o batteri .men det komer inte att synas när sadeln o cutsen e klara kommer att följa tankens former
,jag byta mej till dom men det verkar va bra kvalitet inget kina skrot tror jag iallafal står made in italy på dom fast det e säkert inga 10000 kr hjul

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...