XS cafe räser

Vill du ha lite fart på avknaserna så behöver du nog ltie längre grenrör än den kortaste ;)

Gillar dragningen under röven, men glöm inte bort fjädringsutrymme för bakdäcket. Ligger farligt tajt där.

sedärja ! det tar sig. Komer bli en ball hoj. Helt klart.
tackar
tror o hoppas jag oxå .motard hjulen sitter som en smäck :tummenupp

Vill du ha lite fart på avknaserna så behöver du nog ltie längre grenrör än den kortaste ;)

Gillar dragningen under röven, men glöm inte bort fjädringsutrymme för bakdäcket. Ligger farligt tajt där.
det kortaste avgaset va en ploj ,,,,,,
finns utrymme att ta av under cutsen för avgaseriet. plus det blir 17 tums motard hjul längre stöttisar 360 mm cc istället för 330 mmcc har provgungat med dom prylarna på funkar heltklart :tummenupp

Last edited:
shiit här verkar ju spenderas/finnas bra me pengar :tungan funkade det bra med poleringen?

Taget!

Skall bli kul att se resultatet

sitter i hamburg med lastbilen , 5cm snö och det e snö kaos i tyskland undrar varför dom looosa 2 världskrig ,,,,,,,,,,,,hade hellre varit hemma o kelat med hojen . inte min hoj på bilden men det e en sommar bild soooooommar nuuuuuuuuuuuuuuuuu vill åka hoj nu

Bifogat

• div 090925 220.jpg
    div 090925 220.jpg
    253.7 KB · Visningar: 117
sitter i hamburg med lastbilen , 5cm snö och det e snö kaos i tyskland undrar varför dom looosa 2 världskrig ,,,,,,,,,,,,hade hellre varit hemma o kelat med hojen . inte min hoj på bilden men det e en sommar bild soooooommar nuuuuuuuuuuuuuuuuu vill åka hoj nu
Sluta snöa...så hojjen kan tas fram NU!

va nog tur att jag ändra premiär åk datumet ti sen sommaren .har inte varit hemma på 2 veckor snart suck alla snackar om lågkunjuktur men fan inte i åkeri branchen ,blir tok bygg när jag kommer hem

vinter har inte lämnat tyskland is o skit mest överallt . vill hem o bygga hoj .

Bifogat

• jan 10 064.jpg
    jan 10 064.jpg
    225.7 KB · Visningar: 119
äntligen lite uppdate på min tråd,:tummenuppprovmonterat motard hjulen för att måtta in distanser mer pull i veckan blir det, lite suddia bilder blev tagna med mobilen

Bifogat

• Foto0335.jpg
    Foto0335.jpg
    123.5 KB · Visningar: 133
  • Foto0336.jpg
    Foto0336.jpg
    145.6 KB · Visningar: 115
  • Foto0337.jpg
    Foto0337.jpg
    137.4 KB · Visningar: 118
Grymt!

Sicken skillnad det blev :)

ledig nu några dagar ska provmontera clipon imorron och styrkronan börja böja avgas rör m.m gott att va igång igen:tummenupp

lte mer upp date man börjar se lite nu hur den kommer att se ut när den e klar sadeln o cutsen e inte helt klara , köpt raask fotpinnar oxå kommer att använda delar av dom men inte själva plattan ruskit ful o dålig finisch:tummenupp

Bifogat

• jan 10 207.jpg
    jan 10 207.jpg
    236.5 KB · Visningar: 148
  • jan 10 210.jpg
    jan 10 210.jpg
    245 KB · Visningar: 117
  • jan 10 216.jpg
    jan 10 216.jpg
    246.5 KB · Visningar: 127
Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP