XR650 stulen i Göteborg

back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl

Jävla skit! :mad: Jag ska köpa feting larmet med person sökare till min gixxer 05: a om det finns o värsta feting kedjan o en pistol så jag kan skjuta ihjäl fanskapet som rör min hoj, skiter i om jag hamnar i finkan.

Ska hålla ögonen öppna på din hoj

Coola Ola skrev:
Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl

Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.

back in black skrev:
Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.

Aha, du tänkte så. Det var dock bra för nu slipper jag hedersmörda dig.... :D

Sorry henq, ska sluta spamma i din tråd nu.

back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

jo jo, det är snat, men den får sin välförtjänta semester nu den med :)

OCH hörredud du Ola... det var ínget "Raveiswannabee prodjekt" jag ville bara ha en polerad ram, för jag tyckte det var snyggare, hur i hela havet skulle jag kunna veta att den inte var i aluminium :rolleyes:

tack för komplimangern annars grabbar!

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...