XR650 stulen i Göteborg

back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl

Jävla skit! :mad: Jag ska köpa feting larmet med person sökare till min gixxer 05: a om det finns o värsta feting kedjan o en pistol så jag kan skjuta ihjäl fanskapet som rör min hoj, skiter i om jag hamnar i finkan.

Ska hålla ögonen öppna på din hoj

Coola Ola skrev:
Ge fan i att hacka på min brud :mad: Såklart inte steffis fel att hon slipade av all färg från sin stålram i ett Rejviswannabeprojekt :rolleyes: :rofl

Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.

back in black skrev:
Här e inget hackande, bara konstaterande. Det fanns väl både R1 och Gixxer som blev överraskade av att hon var kvar i speglarna. Det var väl kul att hon kunde hänga med på en så liten cykel utan incidenter.

Aha, du tänkte så. Det var dock bra för nu slipper jag hedersmörda dig.... :D

Sorry henq, ska sluta spamma i din tråd nu.

back in black skrev:
Drar mig till minnes ngn som skulle med på körningar förra året med en TZR. Om nån cykel på jorden gjort sig förtjänt av pension så är det väl den? :hihi

jo jo, det är snat, men den får sin välförtjänta semester nu den med :)

OCH hörredud du Ola... det var ínget "Raveiswannabee prodjekt" jag ville bara ha en polerad ram, för jag tyckte det var snyggare, hur i hela havet skulle jag kunna veta att den inte var i aluminium :rolleyes:

tack för komplimangern annars grabbar!

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back