Har lite krångel med min beslutsförmåga. Har hittat en Xr -90 halvtaskigt skick 2600 mil för 19 000kr. Och en XT -90 fint skick 3000 mil för 16 000 kr. Har varken pengar till någon. Så priset är kanske inte det vikigaste. Tanken är att stånkan ska avlast R6:an från vardagslit och allmänt åka. Visst skulle det vara kul med grus åka men det blir inte det primära. Den går alltså mest i stan. Men den ska vara kul att åka med. XR:en ska ju vara råare och ballare men går den över huvudtaget att bränna stad med? XT:en har ju fördelen att det är stummare fjädring och billigare. Sen blir det ju operation banta och dreva den. Kanske likvärdig då eller?
Ja har helt enkelt jävligt svårt att bestämma mig. Fast det lutar åt XR:en.
Vad Göra? Överös mig med råd.
Om nån har lust att sponsra köpet genom att köpa min BMW 320 Touring -89 med trimkam o.s.v så PM:a.
Om språket är konstigt är det för att pokerkvällen (jo jag gick plus) slutade med en hel del öl.
Ja har helt enkelt jävligt svårt att bestämma mig. Fast det lutar åt XR:en.
Vad Göra? Överös mig med råd.
Om nån har lust att sponsra köpet genom att köpa min BMW 320 Touring -89 med trimkam o.s.v så PM:a.
Om språket är konstigt är det för att pokerkvällen (jo jag gick plus) slutade med en hel del öl.