DwD
Med lem
Va tror ni?,kan det funka med lite trimm eller är den för trött för att ha som bushoj?
ser ganska brutal ut...
ser ganska brutal ut...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SM fäljar med bromsok och allt brukar du få loss för ca 10k till de flästa hojarna. Är du berädd att modifiera lite så finns det en hel del fina kitt på blocket att köpa.DwD skrev:alltså det är inte min på bilderna.
för att få det att funka på min så måste jag få tag på sm fälgar å däck. samt byta kammen på den så att den varvar lite högre + ev högkomps kolv så det är ju några laxar att punga ut för att få min xr400r att bli så där.
men det borde bli en rätt smidig sm hoj när den är färdig.
nån som vet vad ett par sm fälgar går lös på?.
127kg fulltankad vägde den när jag vägde in min på registreringen, vågen stämmde mot min egen vikt så jag tror den e exakt..eisbaer skrev:Vad väger en xr400?
DwD skrev:127kg fulltankad vägde den när jag vägde in min på registreringen, vågen stämmde mot min egen vikt så jag tror den e exakt..
ypvs:som sagt hojjen kan bli lite trött.ett måste är nog helsystem,kam och högkompskolv. annars blir den för trött.orginal kompet ligger på 9.3:1 så höjer man det till 11:1 eller dylikt så borde det bli skillnad
har du provat den som motard?. var den helt orginal eller?
DwD skrev:Va tror ni?,kan det funka med lite trimm eller är den för trött för att ha som bushoj?
ser ganska brutal ut...
Nej,men jag ser världshistoriens fulaste framlyseDwD skrev:ser ni något speciellt med stötdämparna fram?![]()
hahah vadå cheva lysetBusaberg skrev:Nej,men jag ser världshistoriens fulaste framlyse![]()
Drifter skrev:Personligen tror jag att det är värt att satsa på en piggare hoj om man skall lägga ut så mycket på att bygga om den.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |