Tidigare versioner av windows, kanske särskilt 95:an, har haft ett rykte om sig om att fylla upp hårddisken med massa skit och bli mer och mer instabila över tiden. Tycker att det verkar vara precis samma sak med xp. Har en 5 gigs partition till program som är smockfull... och då är bara de allra viktigaste programmen installerade som jag verkligen behöver. Rensar dessutom onödiga filer med diskrens ideligen. Alltså, inga spel, inga onödiga program eller filer, men ändå är partitionen full. Skulle tippa på att windows tar upp minst 3-4 gig. Precis som tidigare versioner så går operativsystemet bara segare och segare, krånglar mer och mer osv. ju längre tid som går.
Någon annan som har liknande erfarenheter? Finns det något man kan göra åt problemet?
Någon annan som har liknande erfarenheter? Finns det något man kan göra åt problemet?
"