Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När du hittar något, så berätta för mig.
Jag letar oxå.
Mailade och frågade om avgassystemet som länkade till på ebay.
Detta är svaret:
"hi henrik this is a system we have made for us it is unbranded, you can fit this to your bike with no modifications to the carbs, this will pass any test in the UK, please note it has no EU approval markings on it."
Innebär detta att den går igenom på besiktningen?
Hm vet inte, och verkar inte vara många som vet hur man ostryper en strypt xj600? Jag har haft lite problem me de iaf att få nån och hjälpa mig med det(utan att behöva regga om den för jag haft mellanklasskort) På mitt registreringsbevis står det bara "Strypt med brickor i insug till 34 kw sen strypt ytterligare till 25kw då trotteln är utbytt till annan modell"
Såklart den går igenom besiktningen, det är sådana land som Tyskland är det extremt viktigt med märkningar men sverige skiter vi i det mesta vid vanlig kontroll
Kollat på en XJ 600 S 02:a. Är det att rekommendera som första hoj. Verkar vara hyfsat billig att försäkra när kortet är ca... "kollar på klockan"... 6 timmar gammalt =)
Äh, behövs det en tråd för den här hojen egentligen? Hur kul är den? Inte kul. Jag behöver en ny hoj.:
Ni andra med XJ600 kan ni inte lägga upp bilder på er hoj?
Bara gå till Banken vettja, om man vill ha samma stuk på hoj så ligger ju Suzuki Bandit nära till hands med fler hästar.
Från att ha gått från 4 motardhojar till denna så nja visst den är slö men ok, det går att köra för fort även med denna hoj också.
Ni andra med XJ600 kan ni inte lägga upp bilder på er hoj?
Banken skrattar mig i ansiktet, med all rätt. Jag har inga pengar, jag studerar. Köper förresten hellre Hornet än Bandit och ännu hellre Z750, när jag har råd.
Går att köra fort? Jag har ju visserligen inte så mycket att jämföra med, 125an typ, men jag tycker att den här hojen är rätt obehaglig i 140 när det börjar svänga. Svårt att tro att tex en R6 skulle bete sig så.
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |