Seek, and thy shall find! Glad att du hittade detta.
Ett par tips/ saker bara, från egen erfarenhet:
1. Även om du är badboy och struntar i vad polisen säger så är det "icke godkänt" / olagligt att fixa amatörbyggda xenonkit, då ljusbilden blir rent ut sagt åt helvete! Ringde till Besiktningsorganet och frågade. Fick ett kaxigt "nej absolut inte" som svar..
Hade min förra CBR600F -99a som jag beställde hem ett xenon-komverteringskit till, efter rätt mycket meck, schyssta fulskarvar och lite eltejp och stripes så blev det asbra, lös kritvitt med en gnutta blått i ljuset (6000K), jag bad polaren ta en sväng med den och köra förbi mig för att kunna inspektera ljusbilden - jösses.... Jag såg ingen hoj, jag såg ett jävla UFO.. Ett grymt härligt brummande acrapovic ljud och ett ljusklot på vägen.. Hade så i 2v, folk blinkade åt mig för jag bländade dem som fan..njöt iaf som en prins tills att jag en kväll skulle åka iväg, och inget händer när jag trycker igång hojen.. Visade sig att ballasten som man har för att driva den speciella lampan drog för mycket spänning, så jag släckte lamporna och provade.. Då hoppade hojen igång direkt.. Dagen efter åkte detta ner i kartongen den kom i, kändes skönt ovärt att riskera att ev. Bli stående nånstans för lite "schysst ljus"
Sedermera kan detta förstöra ditt elsystem då den ite är byggd med detta ljus som orginal. Risken är säkert liten men den finns, och är det värt att blåsa hela elsystemet?
Utöver det så skulle jag tipsa att rådfråga besiktningen / xenonkungen innan du meckar av saker och öppnar allt, för att sen bli stoppad av polisen, får slita med att mecka tillbaka allt i orginalutförande, ställa in ljusbilden korrekt och lagligt, besikta om den för att sendan göra om allt bara för att ha lite schysst ljus..?
Jag tänker köpa "xenon" liknande blåa H7 lampor och bara byta lampan i sig, blir inte riktigt samma ljus men close enough!

lycka till bro!