Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Närmaste som har bänk i närheten är väl avesta för dig..MjO skrev:2060738Kanske ska göra det jag också, men tills vidare vill jag ju inte att den ska gå för snålt, och 170 med slipon verkar vara rätt okej enligt många.
Kuben skrev:2060914Närmaste som har bänk i närheten är väl avesta för dig..
Marals76 skrev:2060900Hittar inte X-racing på nätet.. någon som har länk.
flipm0de skrev:
Lundgrens har dynobänk.Annars har jag för mig att nån firma uppåt insjön eller nått har bänk. Kommer inte ihåg vad dom heter.Själv tar jag nog dom extra milen till gruvans mc i Gävle..MjO skrev:2060973åhå, vem i Avesta bänkar ?
Ska beställa samma dämpare som dig så du får gärna berätta vilket munstycke som funkar bästMjO skrev:2060738Kanske ska göra det jag också, men tills vidare vill jag ju inte att den ska gå för snålt, och 170 med slipon verkar vara rätt okej enligt många.
Japp hade ett ART på min Blade!! Helnöjd!!Marals76 skrev:2060952Typiskt X-racing hade inget till yzf600r![]()
Någon som har erfarenhet samt bild på slipon http://www.checkray.se ?
haha!!MjO skrev:2064554Haha, vad blev det för bestyckning nu då?
Jag ringde och beställde lite fler munstycken idag, så jag har från 168 till 185 i alla fallHinner jag få dem innan helgen så åker allt på.
MjO skrev:2056429Satt och läste lite på ThumperTalk igår och där var det en snubbe som sa att man hade 160 original och 165 med "eftermarknadsdämpare" som var mer öppen. Svårt val![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |