X-box&PS2 tråden

Ja,,då var,, Need for speed Carbon,, färdig spelat.. Lite för lätt,,,men men de var kul.......:yoparty :yoparty

så du va Scareface klart och vart nere och inhandlat NSF Carbon men skiten vill inte funka i mitt x-box har snackat med EA support och dom sa att jag skulle byta ut det...jävla undeligt köper man orginal spel så ska dom väl fan funka :huvet

HJÄLP

Behöver någon som kan det här med Chippade x-box har ju köpt Carbon men det funkar inte va nere och bytte skiva i butiken men det funkar ändå inte är det någon som kan det här med att upptatera chip..lr har ett x-box som vi kan prova spelet i så jag får se om det är skivan lr mitt x-box alla andra spel funkar skit bra :huvet

Gottis skrev:
2646209 HJÄLP

Behöver någon som kan det här med Chippade x-box har ju köpt Carbon men det funkar inte va nere och bytte skiva i butiken men det funkar ändå inte är det någon som kan det här med att upptatera chip..lr har ett x-box som vi kan prova spelet i så jag får se om det är skivan lr mitt x-box alla andra spel funkar skit bra :huvet
Köp Ps :arsele :D

Det är ingen som vill byta spel. :) Jag har Pro Evolution Soccer 6 som jag inte vill ha kvar för jag hatar fotboll och ishocky spel. :gnissla
Det är helt nytt aldrig öppnats.

Och själv klart är det till xbox 360. :arsele

Last edited:
Gottis skrev:
2646209 HJÄLP

Jag har en xbox. Du vet väl att du kan styra om du vill köra xboxen i chippat läge eller i std läge? Låter som du vill köra xboxen som standard.

/Archan

Kan tänka mig att byta lite spel till Xbox 360!

Har dessa (Original förstås)

Condemned: Criminal Origins
Dead or Alive 4
Far Cry Instincts: Predator
Moto GP 2006
Need for Speed Most Wanted
Project Gotham Racing 3
Resident Evil 5
Sonic the Hedgehog
Splinter Cell 4: Double Agent
Tony Hawks Project 8
Tomb Raider: Legend
Amped 3
Battlefield 2: Modern Combat
Call of Duty 3

Eureka skrev:
2650098 Kan tänka mig att byta lite spel till Xbox 360!

Har dessa (Original förstås)

Condemned: Criminal Origins
Dead or Alive 4
Far Cry Instincts: Predator
Moto GP 2006
Need for Speed Most Wanted
Project Gotham Racing 3
Resident Evil 5
Sonic the Hedgehog
Splinter Cell 4: Double Agent
Tony Hawks Project 8
Tomb Raider: Legend
Amped 3
Battlefield 2: Modern Combat
Call of Duty 3

Vill du byta något mot ett fotboll spel?

Archan skrev:
2650063 Jag har en xbox. Du vet väl att du kan styra om du vill köra xboxen i chippat läge eller i std läge? Låter som du vill köra xboxen som standard.

/Archan

hur fan gör men det på x-cueter2 pro shipet då om jag slå av det så kommer jag ingen stans bara en fel skärm

Gottis skrev:
2650548 hur fan gör men det på x-cueter2 pro shipet då om jag slå av det så kommer jag ingen stans bara en fel skärm

visserligen hade jag ett annat chip.....men när jag skulle spela utan chip så startade jag spelet med stora knappen... och med chip den lilla

Om man (rent hypotetiskt såklart) laddat hem lite ps2spel. Mountat dessa i deamontools och försöker bränna, så blir det fel med en gång.

Vad hade man gjort fel då? ;)

tarmac skrev:
2658458 Om man (rent hypotetiskt såklart) laddat hem lite ps2spel. Mountat dessa i deamontools och försöker bränna, så blir det fel med en gång.

Vad hade man gjort fel då? ;)

Har du tankat ett spel så borde du få en ISO-fil eller ett gäng filer som du packar upp med winrar så det blir en ISO eller IMG-fil.
Är det en IMG-fil så ändra bara till .ISO istället.

Fixa Nero om du inte har det. Använd Nero Start Smart och välj Backup-delen, sen väljer du bränn image till skiva.
Bränn i låg hastighet, jag har alltid kört långsammaste.
Har aldrig krånglat för mig :tummenupp

peteR1000 skrev:
2659838 Har du tankat ett spel så borde du få en ISO-fil eller ett gäng filer som du packar upp med winrar så det blir en ISO eller IMG-fil.
Är det en IMG-fil så ändra bara till .ISO istället.

Fixa Nero om du inte har det. Använd Nero Start Smart och välj Backup-delen, sen väljer du bränn image till skiva.
Bränn i låg hastighet, jag har alltid kört långsammaste.
Har aldrig krånglat för mig :tummenupp

Vaför ändra till ISO? Går ju lika bra att bränna direkt som IMG :va

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2