Är det nån här som ska ställa ut sin sporthoj på stockholmbikefest? Jag vill o kan göra det men skulle kännas bättre o gö det om jag visste att nån mer skulle göra det. Kanske kan gå ihop flera st härifrån. Jag har en Gixxer 1000 me Turbo en -05 med mkt smått o gott. Den är me i Nyaste Bomber Magazin så köp den
Men kom igen nån me lite spec hoj kan väl haka på?Mvh Tobbe
