www.stockholmbikefest.com

XANDER

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2005
Ort
Sundsvall
Hoj
Gsx-R1000 Turbo K5*Såld*
Är det nån här som ska ställa ut sin sporthoj på stockholmbikefest? Jag vill o kan göra det men skulle kännas bättre o gö det om jag visste att nån mer skulle göra det. Kanske kan gå ihop flera st härifrån. Jag har en Gixxer 1000 me Turbo en -05 med mkt smått o gott. Den är me i Nyaste Bomber Magazin så köp den;) Men kom igen nån me lite spec hoj kan väl haka på?Mvh Tobbe
 
Kodax skrev:
2417630 Är det nån här som ska ställa ut sin sporthoj på stockholmbikefest? Jag vill o kan göra det men skulle kännas bättre o gö det om jag visste att nån mer skulle göra det. Kanske kan gå ihop flera st härifrån. Jag har en Gixxer 1000 me Turbo en -05 med mkt smått o gott. Den är me i Nyaste Bomber Magazin så köp den;) Men kom igen nån me lite spec hoj kan väl haka på?Mvh Tobbe

Trodde bara det var tjejer som gick på toaletten tillsammans. :tungan

F´låt. Jag är bara elak för att jag inte har nåt att visa upp...
 
Lungt ja fatta

Lugn skrev:
2417645 Trodde bara det var tjejer som gick på toaletten tillsammans. :tungan

F´låt. Jag är bara elak för att jag inte har nåt att visa upp...


Lungt ja fatta kan ju inte va så lätt o ha en kawa:7peta
 
Kodax skrev:
2417648 Lungt ja fatta kan ju inte va så lätt o ha en kawa:7peta

Nä, det krävs en rejäl dyngslägga för att väga upp för en sån skithoj. :D
 
Ingen som ska?

Kodax skrev:
2417630 Är det nån här som ska ställa ut sin sporthoj på stockholmbikefest? Jag vill o kan göra det men skulle kännas bättre o gö det om jag visste att nån mer skulle göra det. Kanske kan gå ihop flera st härifrån. Jag har en Gixxer 1000 me Turbo en -05 med mkt smått o gott. Den är me i Nyaste Bomber Magazin så köp den;) Men kom igen nån me lite spec hoj kan väl haka på?Mvh Tobbe


Ingen som ska?
 
Kodax skrev:
2417630 Är det nån här som ska ställa ut sin sporthoj på stockholmbikefest? Jag vill o kan göra det men skulle kännas bättre o gö det om jag visste att nån mer skulle göra det. Kanske kan gå ihop flera st härifrån. Jag har en Gixxer 1000 me Turbo en -05 med mkt smått o gott. Den är me i Nyaste Bomber Magazin så köp den;) Men kom igen nån me lite spec hoj kan väl haka på?Mvh Tobbe


Kostar?
 
Nu har jag pratat me dom

Kodax skrev:
2418240 Vet inte har mailat står inget om nått pris på deras hemsida...


Man måste skicka in en ansökan sen sållar en jury ut vilka som får vara med. Står inget om nått sånt på deras sida lite dåligt. Jag har skickat in ivf nu. Vore kul om nån annan kan göra det med.
 
Kodax skrev:
2418313 Man måste skicka in en ansökan sen sållar en jury ut vilka som får vara med. Står inget om nått sånt på deras sida lite dåligt. Jag har skickat in ivf nu. Vore kul om nån annan kan göra det med.

Måste nästan veta pris också innan man skickar in en ansökan
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top