WTC blev bogen till krigsbåt.

• Thread starter Thread starter manneman
  • Start date Start date
Järn är järn, det är väl bra att skiten återvinns?

En colaburk du har druckit ur kan ha blivit ett "krigs" flygplan, eller kanske mer troligt tvärt om...

Järn är järn. Järn som förorenats av t.ex koppar är förorenat järn som i sin tur ger lägre hållfasthet. Återvunnet järn är alltid förorenat.

Måste dock säga att jänkarna kan det här med lämpliga motton, det för aktuell krigsabåt: "Strength forged through sacrifice. Never forget."

Svenska flottan hade en gång i tiden ett Pansarskepp som hette HMS Manligheten....måste varit den tuffaste mössan man kunde ha på den tiden.

På den tiden var det även brukligt med namn på gamla örlogshjältar, Ehrenskiöld, Nordenskiöld, Klas Uggla, Klas Horn, Wachtmeister mfl...

Eller favoriten, jagaren Wrangel, det ligger så att säga mer rätt på tungan än HMS Hälsingland.....

Svenska flottan hade en gång i tiden ett Pansarskepp som hette HMS Manligheten....måste varit den tuffaste mössan man kunde ha på den tiden.
.....

..och det måste ju ändå ha varit rena barnjollret jämfört med att stiga in på Stadt i permisuniform med HMS Berserk på mössan.
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4499604&postcount=38
Om man ens fick komma in med den mössan :va

Jag har själv en hel del egna funderingar kring det här med Flottans moderna fartygsnamnet kan jag säga. Titta bara på Visby-korvetterna tex. HMS Karlstad... Hur skräckinjagande låter det egentligen? HAJK liksom... :confused:

Nä såna härna båtar ska ju ha namn som en modern adidaskrigare och samhällsomstörtare förstår.
HMS Botkyrka eller HMS Rosengård tex! Då fattar man att det är färdiglekt om man tex är somalisk sjöpirat. Det är liksom bara att lägga ned när hon kommer ångande. :fakta

Last edited:
..och det måste ju ändå ha varit rena barnjollret jämfört med att stiga in på Stadt i permisuniform med HMS Berserk på mössan.

Jag har själv en hel del egna funderingar kring det här med Flottans moderna fartygsnamnet kan jag säga. Titta bara på Visby-korvetterna tex. HMS Karlstad... Hur skräckinjagande låter det egentligen? HAJK liksom... :confused:

Nä såna härna båtar ska ju ha namn som en modern adidaskrigare och samhällsomstörtare förstår.
HMS Botkyrka eller HMS Rosengård tex! Då fattar man att det är färdiglekt om man tex är somalisk sjöpirat. Det är liksom bara att lägga ned när hon kommer ångande. :fakta

Det var på G med även HMS Haninge....:näsblod

Den båten hade jag aldrig satt min fot på, tur att vi betalade för 6st och fick 5 :D

Det var på G med även HMS Haninge....:näsblod

Den båten hade jag aldrig satt min fot på, tur att vi betalade för 6st och fick 5 :D

Nänä :ajjabajja Nu har nog din Kna-kompis The Duke ljugit för dig.
HMS Uddevalla skulle ju sjätte fartyget ha hetat, inte luras! :D

Last edited:

Precis, är det krig så är det krig!

Arma-goddamn-motherf**kin-geddon och liknande ska dom heta, inte minst med dagens bestyckningar

[YOUTUBE-ID]qZiXSUJ7YVQ[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]8Eevs2IL7y8[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]nY6nm-6eCzM[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
En colaburk du har druckit ur kan ha blivit ett "krigs" flygplan, eller kanske mer troligt tvärt om...

Apapap, nope, man gör inte flygplansaluminium av återvunnet aluminium.

Kan någon styra upp det här nu så jag kan få mig en egen Bf109-smiley nu? :)

177portroyal.jpg

Last edited:
[YOUTUBE-ID]TpFGonYaF14&NR=1[/YOUTUBE-ID]

Jag brukar inte vara kräsmagad men när det är tillåtet att lägga upp filmer där folk dödas på youtube blir jag lite illamående. Bara för att det ser ut att vara ett datorspel så blir det inte mindre på riktigt. Usch.

Inte så konstigt, i TV är det tillåtet att sända live, ex. 9/11

Jag vet väl inte om jag klassar youtube och TV-nyheter som samma sak men visst.. Jag förstår hur du tänker. Den filmen är knappast upplagd tack vare nyhetsvärdet utan för att vapenkåta dårar ska onanera till hur "tuff" AC130:an är.

[edit] Nu var det inte ditt inlägg med filmen här jag reagerade över utan just att den ligger uppe på youtube. :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg