WSBK/WSS- 2007 - Qatar Round 1

• Thread starter Thread starter sandstream
  • Start date Start date
Toseland körde fint verkar som dom fått ordning nu på Tusen kubikaren också inte bara 600:an Ten ka

WSBK/WSS- 2007 - Qatar Round 2

Honda etta kändes finefinfint!
Lite darrigt ett tag när Max var på G, men det borde han ha varit tidigare?
han var ju om bägge Yammisarna, men hamnade bakom igen!
Varför? Jag måste sovit, hur hände den växlingen?

Max gick långt ut i en kurva såg ut som han tappade koncentrationen ett tag gjorde samma sak kurvan efter men bromsade om båda två på start och mål rakan

Nån som stör sig på komentatorns talfel? "BiaGGi" och "TeNN Kah te Honda"

Ska man snacka i TV ska man fan snacka rätt.. Som i Australien,, "Therese AL SHemmarrr" låter som en oljesheik :D

Nån som stör sig på komentatorns talfel? "BiaGGi" och "TeNN Kah te Honda"

Ska man snacka i TV ska man fan snacka rätt.. Som i Australien,, "Therese AL SHemmarrr" låter som en oljesheik :D

Well... Ten Kate Honda uttalas som han gör, inte "tenn kejt". De är holländska, dårå.

Jag stör mig på skånska, men skriver inte på sporthoj om det. Jo, nu gjorde jag det. ;)

Well... Ten Kate Honda uttalas som han gör, inte "tenn kejt". De är holländska, dårå.

Jag stör mig på skånska, men skriver inte på sporthoj om det. Jo, nu gjorde jag det. ;)

Då ska det vara "Ki osk" istället för "tjosk" i sverige :D

Skit samma,, Hondan rockar...

Nu glömmer vi det racet :mad:

På Phillip Island kommer ordningen att återställas. Kejsaren vinner båda racen - i överlägsen stil :fakta

så gött att det är igång igen nu.
Max va ju ingen överraskning, haga lika kul att se som vanligt och underbart att Bayliss inte hänger med, dom glömde väl skruva på turbotrycket..

och vart är valmers nu, inte för att jag ser hans inlägg längre men...

Last edited:
Nu glömmer vi det racet :mad:

På Phillip Island kommer ordningen att återställas. Kejsaren vinner båda racen - i överlägsen stil :fakta

Ok ok... :pannkyss vi säger väl det då!

:såjaponken

Spännande lär det iaf vara!!!

Edit: Vad hände med Rolfo? Hade han glömt att slå på soppakranen? Ute redan på första...
Och ja, kommentatorn var helt ute ett par ggr. sa bla att moto Gp startar i slutet på Mars.

Last edited:
Biaggi ... var inte det gnällröven som var helt slut som förare, aldrig har varit bra och aldrig kommer att bli det ... :confused:
Ni som vet .. vad har gått fel?? :va

Biaggi ... var inte det gnällröven som var helt slut som förare, aldrig har varit bra och aldrig kommer att bli det ... :confused:
Ni som vet .. vad har gått fel?? :va

;) :hihi Straffspark i öppet mål!

Men du Elwe...hur gick det för Ducati??
Var de med? ;)

;) :hihi Straffspark i öppet mål!

Var de med? ;)

De ville väl inte punktera spänningen från starten av säsongen :o)
Eller så har fyrpipsleverantörerna jobbat dygnet om för att närma sig i körbarhet :)

Var de med? ;)
Trea och femma i första racet är iofs inte illa. Men sjua och åtta i andra är inte riktigt vad man väntade sig. Inte heller att Lanzi skulle köra ifrån Bayliss med tre och en halv resp nästan sju sekunder.

Men men, Ducati kommer igen. Farligt att räkna bort dem efter första tävlingen.

Menar du den Biaggi som satte snabbaste varvet och krossade banrekordet :confused:

Last edited:
De ville väl inte punktera spänningen från starten av säsongen :o)
Eller så har fyrpipsleverantörerna jobbat dygnet om för att närma sig i körbarhet :)

Hehe, så måste det ju vara! :tummenupp
Honda har väl (äntligen) filat av sitt koncept i SBK som det verkar.
Få se hur långt det kan hålla.

Suzuki såg grymt effektstarka ut :skrämd Inte bra... men iofs lite kul, då deras gatmaskiner alltid varit på topp det senaste decenniet, och gjort att förväntningarna på banan varit höga, men inte infriats. Märkligt.
För honda är det oftast tvärtom: Sällan högst effekt på gata, men oftast (genom åren) bäst på bana.

Ska bli kul att se Moto GP i år.
En fågel viskade till mig att Rossi den token skrivit på redan nu för nästa år hos Yamaha. Om han gått tillbaka till "fadershuset" hade allt varit förlåtet, ELLER, som jag tycker hade varit en ÄNNU roligare, och perfekt slutkläm: Rossi på en ducce eller Aprilia!
Kan han DÅ oxå ta en titel...ja då kommer jag måla asfalten framför mitt garage grön, vit och röd med en stor 46:a mitt i!!

Last edited:
Back