WSBK Valencia 2008

Checa blev min nya idol, sånt tokåka måste premieras. Fruktansvärt roligt att se att gubbarna slänger taktik och köåka åt skogen och ger allt.

Först Biaggi förra rejset, kraschboombang*2 men tar i för kung och fosterland och så Checa idag.

WSBK rockar, MotoGP är vråltrist i jämförelse. Folk tågåker.

Är det storleksskillnad på startfält som gör att WSBK är så grymt mycket roligare? Eller är det att det sladdas och kör så det står härliga till? Kombination?

En liten "jag-mötte-Lassie"-bild...

Pålle, Mats Törnvall och jag själv på Atorp 2003. Kolla trailern i bakgrunden. Han blev 4:a i 250-EM det året. Jag och Pålle kom sist i racet.

Bifogat

• atorp 03web.jpg
    atorp 03web.jpg
    188.8 KB · Visningar: 104
Last edited:
En liten "jag-mötte-Lassie"-bild...

Pålle, Mats Törnvall och jag själv på Atorp 2003. Kolla trailern i bakgrunden. Han blev 4:a i EM det året. Jag och Pålle kom sist i racet.

Har för mig att Neukirchener vurpade efter rakan på det racet? Eller var det 04?

Checa blev min nya idol, sånt tokåka måste premieras. Fruktansvärt roligt att se att gubbarna slänger taktik och köåka åt skogen och ger allt.

Först Biaggi förra rejset, kraschboombang*2 men tar i för kung och fosterland och så Checa idag.

WSBK rockar, MotoGP är vråltrist i jämförelse. Folk tågåker.

Är det storleksskillnad på startfält som gör att WSBK är så grymt mycket roligare? Eller är det att det sladdas och kör så det står härliga till? Kombination?

Jag tolkar detta som att du äntligen har förstått Max storhet och beundrar honom?:tummenupp

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025