tobbe skrev:2109796Verkar som Torres blev diskad, någon som vet varför?! Harms blev mao 5a ist för 6a!
Ingen som vet varför? Tyckte han kom ifatt och förbi Harms väl enkelt?!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tobbe skrev:2109796Verkar som Torres blev diskad, någon som vet varför?! Harms blev mao 5a ist för 6a!
Temo skrev:2111672Ingen som vet varför? Tyckte han kom ifatt och förbi Harms väl enkelt?!?![]()
Du tror det handlade om förmåga snarare än material alltså? Att alla förare som körde i mål före Barros är bättre; till exempel Abe och Foret.valmers skrev:2111316Det kan ju vara så att det finns gatsoffeförare som är bra. Det finns ju en annan gatsoffeåkare, som kommer från Kalle Anka-cup, som också har kört ifrån Rossi fair and square ett par gånger.
Jag tror det handlar om förmåga och materiel; Honda/Ten Kate hade uppenbarligen problem, men jag tror inte Barros kommer att kunna konkurrera över säsongen. Precis det som hade hänt Skägget om han hade tagits in mot allas vilja.Nyteknik skrev:2111787Du tror det handlade om förmåga snarare än material alltså? Att alla förare som körde i mål före Barros är bättre; till exempel Abe och Foret.
Har Hayden kört ifrån Rossi fler gånger än på Laguna Seca?
Alexander who?moto-gg skrev:2112038Här är ursaken Till Alx kräftgång i stk600:
Stor krasch på racets första varv förstörde Alexanders dag. Från sin 18:e startruta tog han sig upp till en 13:e plats på bara 30 sek men där slutade också det roliga. Alexander låg på yttern in i den andra kurvan på första varvet när det kom 5 andra hojar glidandes framför honom. Han tvingades att styra upp hojen ut i sandfållan. Han kunde till slut komma ut på banan och körde i mål på en 25:e plats. Ingen lyckad helg för Alexander. Han hoppas på större framgång på Monza (Italien) om två veckor.![]()
Alexander Lundh.Nyteknik skrev:2112349Alexander who?![]()
Vilken förmåga skulle saknas hos Barros (eller Biaggi) för att kunna konkurrera med Bayliss och Corser om WSBK-titeln?valmers skrev:2111813Jag tror det handlar om förmåga och materiel; Honda/Ten Kate hade uppenbarligen problem, men jag tror inte Barros kommer att kunna konkurrera över säsongen. Precis det som hade hänt Skägget om han hade tagits in mot allas vilja.
Ok. Ingen jag någonsin hört talas om i SM. Kört Supersport?Gustav O skrev:2112350Alexander Lundh.
Ung kille från Anderstorp som körde 125R och sedan gick över till 600 och satsat mest på EM istället för SM. Kör för Stiggys team i år.Nyteknik skrev:2112354Ok. Ingen jag någonsin hört talas om i SM. Kört Supersport?
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |