WSBK-test PhilipIsland

Så här står det på eurosport om man tar deras player abonnemang för 49 kr i månaden eller 390 kr/år

Superbike

Hela Superbikesäsongen på Eurosport Player - LIVE och i efterhand när som helst det passar dig. Förutom sändningarna på kanalen kan du se hela loppen LIVE i en dedikerad Superbike kanal. Registrera dig nu!

Visst, se racen är en sak. Men man vill ju följa allt.. Vet någon om man kan se friträningarna m.m. live på Eurosport Player?

Just nu följer jag live timingen på worldsbk.com. Hade vart trevligt med lite bilder också. Jävla skit att worldsbk.com tog bort live-sändningarna. Förstår att man har ett avtal med Eurosport, men hur ofta sänder de vanliga träningar ändå??

Låter ju schyst. Men jag har internet o fiber via bahnhof och sedan TV via canal digital. att bryta det abonnemanget går nog inte. Doh...

men om du har canal digital så har du ju samma utbud som parabol då får du ju eurosport 2 och resten utom viasat motor

en annan får ju nöja sig med ett boxer abonnemang och en 8-11 M/bit lina Adsl efter som jag har världens snålaste hyresvärd som tackade nej till Fiber enda huset på gatan som gjorde det alla andra har 100 lina :(

för övrigt gillar den här
Superbike

Hela Superbikesäsongen på Eurosport Player - LIVE och i efterhand när som helst det passar dig. Förutom sändningarna på kanalen kan du se hela loppen LIVE i en dedikerad Superbike kanal. Registrera dig nu!

Kategori : Olympiska Spelen

Tillagd sedan : 24/02/2010

Last edited:
Ni som har Canal Digital via kabel, kolla upp era paket.

Själv har jag köpt hus som jag kommer dra in fiber till från Sollentuna Energi, där får man någon sorts kabeltv om man vill där det ingår 16 kanaler för 99:-/mån, det är dock inte det bästa utan snarare att man då kan få digitaltv från antingen boxer eller Canal Digital... men det bästa är att med digitaltv från Canal Digital kunde jag då även få Viasat Sport... så med andra kommer jag ha digitaltv med Eurosport 1 & 2, MotorsTV, Viasat Motor och allt det här till det fasionabla priset på ca 450:-/mån eller nåt sånt och då har jag även 16 analoga kanaler till resterande rummen.

Sen att det blir 100/100 med fast IP till datorn gör inte saken sämre. :gnissla

Hur är kvalitén på det där Teliagrejjet, ...tittade hos en polare och blev måttligt imponerad, men det kan kanske ha berott på nåt annat.

Det funkar skit bra faktiskt. Har nog aldrig haft strul under de 1½-2 år
som jag har haft det.
Hade parabol förr där jag bodde innan, men hade tyvärr ofta problem
där, framförallt känsligt för väder ibland osv.
På telia funkar allt fin fint faktiskt. 258:- totalt för grundpaketet och
sportpaketet = tillräckligt med många bra kanaler..
Har en polare som bytade från Boxer till Viasat (parabol) för att han
oxå ville ha Viasat Motor, men han är väldigt negativ till boxen, trög
i menyerna och massa annat dumt.
Tyvärr är det det jag får övergå till själv sen också, då vi ska flytta
sen och då har jag inte längre möjlighet till Telias digital TV :(

Last edited:
Visst, se racen är en sak. Men man vill ju följa allt.. Vet någon om man kan se friträningarna m.m. live på Eurosport Player?

Just nu följer jag live timingen på worldsbk.com. Hade vart trevligt med lite bilder också. Jävla skit att worldsbk.com tog bort live-sändningarna. Förstår att man har ett avtal med Eurosport, men hur ofta sänder de vanliga träningar ändå??

Men om dem nu ska ha en kanal på nätet för endast superbike så borde dem väl visa träningarna med...

Jag kan alla fall ge svar efter helgen...

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back