WSBK / SS600 - Silly season 2009

Intressant att Aprilia "väljer" Nakano. Undrar när första testkörningen blir... mycket intresserad av att se hur både Nakano och Max presterar.
 
Max har redan testat aprilian. Fick dispans från sitt nuvarnade team. Men tror inte att jag hittat nått om testet. Men det finns kanske nått att hitta.
 
Intressant att Aprilia "väljer" Nakano. Undrar när första testkörningen blir... mycket intresserad av att se hur både Nakano och Max presterar.

Står lite på kejsarens hemsida...han körde den redan den 14e oktober

"13-10-2008 10:00
Hi everybody, Tomorrow there will be my debut on the Aprilia. I want to say thanks to my Sterilgarda Team that has approved this test before the end of the Campionship. Thank you! I write you these few lines to tell you that I cannot make any declaration regarding the test, so you will have to wait the end of the championship. However, I do not hide my feeling for the" Return to my home place… where I have born. We will be on track for two days and then I will come back home waiting for the last GP of the year in Portugal. The tests will immediately continue in Portimao after the race and in particular 4th and 5th of November. Take care guys,

Max"
 
Aprilia sägs ha skjutit motorer på löpande band på deras tester hittils. Så lite att fixa på hållbarheten där.
 
Aprilia sägs ha skjutit motorer på löpande band på deras tester hittils. Så lite att fixa på hållbarheten där.

hmm, samma trubbel som dem hade med Cube?! Hoppas iaf dem llyckas, ser ut att bli hur kul som helst nästa år!
 
Aprilia sägs ha skjutit motorer på löpande band på deras tester hittils. Så lite att fixa på hållbarheten där.
Eek !! Får vi hoppas är för att dom trimmat för mycket... så inte standardmotorn får några barnsjukdomar där den inte tåls gasas med. Den borde ju inte komma till produktion isåfall... ELLER? :D
 
Eugene Laverty till Parkalgar Honda WSS.
 
WSBK test i morron..

Autodromo International Algarve in Portugal

"Ben Spies will have a full day to test tomorrow when he takes to the track on a day which will see him ride the Yamaha and Max Biaggi ride the Aprilia as well."
 
Sweet! Undra om det blir TV-sent på något sätt... annars får jag hoppas bilder och testrapporter duggar tätt.
 
509530.jpg
 
Aprilian är verkligen så jävla snygg, hoppas verkligen att de kan leverera resultat med den, och att den håller ihop, Max Biaggi kan köra jäkligt fort på rätt hoj..
 
Som alla sett har Corser Haga Pitt kört med Volvo reklam från Volvo Italia under 2008..

"Meanwhile, two great automotive brands, Volvo and Yamaha have joined forces to challenge on two wheels as Australian rider Troy Corser and his Japanese team-mate Noriyuki Haga chase World Superbike success on two wheels, the pair driving Volvo XC90 D5 cars when four wheels are required.

Another motorbike race ace enjoying Volvo’s support in Italy is Andrew Pitt whose road car is almost as fast as his Honda bike, the Australian driving a Volvo C30 D5 R-design in solid white, a car he describes as, "Absolutely sensational, sporty and safe."


Synd att min gamla arbetsgivare inte vill titta inåt landet och slå sig tillsammans med något ytterligare större företag och plocka ut dom 3 främsta talangerna i landet o sen sponsra dom internationellt.
 
Byrne goes quickest at Portimao testing
Update: November 06, 2008, 10.15 PM ET Comment Email Print



The second and final day of testing at the Portimao circuit in Portugal saw Shane Byrne (Sterilgarda Go Eleven Ducati) power to the quickest time overall. American Ben Spies also showed he means business with second quickest time on his first outing for the Yamaha Motor Italia WSB team, just three-tenths behind. Third quickest time of the day went to Max Biaggi (Aprilia), who worked a lot on the settings of the new four-cylinder machine from the Noale manufacturer. The Italian was followed by two more Yamahas, the R1s of Britian's Tom Sykes and Japanese SBK champion Katsuyuki Nakasuga. Leon Haslam (Honda Stiggy) and Alex Polita (Sterilgarda Go Eleven Ducati) were next up, followed by Roberto Rolfo (Honda Stiggy), while both Régis Laconi and Lorenzo Lanzi, who are both currently without a ride for next year, appeared on the DFX Corse Honda machines.

Unofficial times: 1. Shane Byrne (Ducati) 1'43"6; 2. Ben Spies (Yamaha) 1'43"9; 3. Max Biaggi (Aprilia) 1'44"1; 4. Tom Sykes (Yamaha) 1'44"5; 5. Nakasuga (Yamaha) 1'44"5; 6. Alex Polita (Ducati) 1'44"6; 7. Leon Haslam (Honda) 1'44"6; 8. Roberto Rolfo (Honda) 1'45"0; 9. Regis Laconi (Honda) 1'45"4; 10. Lorenzo Lanzi (Honda) 1'46"3.
 
Undrar om Shane med ett bra år i Wsbk får nån slags upprättelse för dom sura MGP åren vilket verkar vara det enda som förföljer den mannen. Verkar finnas folk i främst andra sajter som tycker att det är "kul" att upprepade gånger ta upp samma problem,för att gotta sig lite o att andra ska delta i det.

Honda verkar lite oväntat ha ännu mer att jobba på än de övriga förväntade front gubbarna..

Max 3:a och Aprilia maskinen håller än :tummenupp
 
Back
Top